Business Hi-Tech

ZF Digital Summit 2022. Cosmin Oţel, head of digital, Initiative: România a făcut un salt de 10 ani în ceea ce priveşte digitalizarea, în ultimii trei ani

Cosmin Oţel, head of digital, Initiative: Se va menţine focusul în zona de digitalizare. Din momentul în care ai un departament special care se ocupă de zona de digital este mai uşor să accesezi mai multe platforme.

Cosmin Oţel, head of digital, Initiative: Se va menţine focusul în zona de digitalizare. Din momentul în care ai un departament special care se ocupă de zona de digital este mai uşor să accesezi mai multe platforme.

Autor: Alexandra Cepăreanu

03.02.2023, 18:15 411

„Odată cu pandemia companiile au acordat mai multă atenţie digitalizării, dar au fost cazuri în care nu a avut loc o reală digitalizare a businessului, ci doar a fost mutată o parte din buget în online.“

În ultimii trei ani plini de incertitudine şi provocări – pandemia de COVID-19, războiul din Ucraina, inflaţia şi creşterea preţului la energie – mediul de business românesc a reuşit să facă un salt de 10 ani în ceea ce priveşte digitalizarea care să îi ajute să îşi continue activităţile, a spus Cosmin Oţel, head of digital, Initiative, în cadrul evenimentului ZF Digital Summit 2022, organizat în noiembrie anul trecut.

„Pandemia a însemnat foarte mult pentru tot ce înseamnă digitalizare în România. Eu cred că am făcut un salt de vreo 5-10 ani prin această pandemie pe zona de digital. În România a ajutat foarte mult şi lipsa de mobilitate pentru anumite businessuri care nu erau prietene cu mediul online“, a spus Cosmin Oţel.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO