Business Hi-Tech

ZF Digital Summit 2022. Victor Iancu, KPMG: Înainte de a investi în tot felul de aplicaţii trebuie făcută o cercetare pentru a descoperi tipologia clientului din zona digitală, pentru că el este diferit de cel „tradiţional“

Victor Iancu, associate partner, management consulting strategy & customer advisory lead, KPMG: Tehnologia ajută şi la îmbunătăţirea experienţei angajaţilor şi interacţiunea dintre angajaţi şi clienţi. Vedem multe organizaţii care implementează soluţii pentru a putea capta în timp real modul în care angajaţii interacţionează atât intern, cât şi extern.

Victor Iancu, associate partner, management consulting strategy & customer advisory lead, KPMG: Tehnologia ajută şi la îmbunătăţirea experienţei angajaţilor şi interacţiunea dintre angajaţi şi clienţi. Vedem multe organizaţii care implementează soluţii pentru a putea capta în timp real modul în care angajaţii interacţionează atât intern, cât şi extern.

Autor: Alexandra Cepăreanu

31.01.2023, 18:00 103

„Pentru a rămâne relevante în mediul online, companiile trebuie să înţeleagă că din perspectiva comportamentului de consum, clientul are o altă tipologie“ „Una este să fac o ofertă unui client în zona de 25 – 35 de ani, alta este să ţintesc un senior de peste 65 de ani“.

Înainte de a face investiţii în proiecte de digitalizare şi în achiziţia de soluţii IT companiile trebuie să facă o cercetare a publicului ţintă, având în vedere că migrarea spre mediul digital şi achiziţiile online au adus schimbări în ceea ce priveşte tipologia consumatorilor, a spus în cadrul evenimentului ZF Digital Summit 2022, care a avut loc în noiembrie anul trecut, Victor Iancu, associate partner, management consulting strategy & customer advisory lead al firmei de audit şi consultanţă KPMG.

„Pentru a rămâne relevante în mediul online companiile trebuie să înţeleagă că din perspectiva comportamentului de consum, clientul are o altă tipologie. Înainte de a investi în tot felul de aplicaţii, soluţii şi tehnologii trebuie făcut un research (o cercetare) simplă pentru a descoperi tipologia clientului din zona digitală. Sunt unii care fac lucrul acesta şi au un return şi onboarding foarte bun, iar alţii doar speră că va fi bine“, a spus Victor Iancu.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO