Orange, primul jucător de pe piaţă care a adus în România gamele de accesorii wearables, are 30% din venituri doar din vânzările de brăţări „inteligente“ Fitbit Flex, a spus Alexandra Faciu, senior product manager în cadrul Orange, la emisiunea de business ZF Live.
„În doi - trei ani estimăm că unul din doi utilizatori de smartphone va avea la mână un dispozitiv «wearable»“, a spus ea.
Fitbit Flex, unul dintre cele mai vândute gadgeturi pentru fitness de pe piaţa locală potrivit retailerilor, le permite utilizatorilor să îşi monitorizeze activitatea de zi – paşii făcuţi, distanţele parcurse, caloriile arse, precum şi durata şi calitatea somnului.
„A crescut nevoia oamenilor de a conştientiza mişcarea pe care o fac în fiecare zi. Practic, vor să fie sănătoşi, în formă, iar aceste obiecte îi ajută să îşi monitorizeze activitatea din fiecare zi. Nu avem de unde să ştim că mâncăm mai mult decât consumăm în fiecare zi şi în acest sens un astfel de dispozitiv este util“, a mai spus ea.