Business Hi-Tech

ZF Live. Alexandru Jijian, pre-sales team leader Central & Eastern Europe SAP Hybris: Chatboxul este viitorul magazinelor din industria e-commerce. Oamenii vor fi înlocuţi cu roboţi care vor interacţiona cu clienţii

Autor: Ioana Nita

07.08.2018, 16:55 419

Retailerii online, atât cei care activează la nivel global, cât şi cei de la nivel local, investesc în pre­zent în soluţii IT bazate pe tehnologia inte­li­gen­ţei artificiale pentru eficientizarea ser­viciilor de relaţii cu clienţii, chatboxul fiind prima soluţie de acest tip. Chatboxurile facilitează conversaţia dintre client şi vânzător, prin intermediul unor roboţi.

Astfel, timpul de răspuns şi de comu­ni­care între cele două părţi se reduce la câ­teva secunde şi se poate realiza pe orice ca­nal, inclusiv pe canalele de socializare, a spus Alexandru Jijianu, pre-sales team lea­der Central & Eastern Europe la SAP Hybris, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO