Business Hi-Tech

ZF Live. Anca Veluda, head of consumer proposition Orange România: Acum tendinţa este de a renunţa la cartelele preplătite şi a migra către abonamente. Achiziţia unui telefon reprezintă factorul decisiv în acest caz

Autor: Alexandra Cepăreanu, Ioana Nita

18.12.2018, 23:00 1437

„2018 a fost anul diversificării şi al flexibilităţii, iar în 2019 convergenţa şi digitalizarea sunt factori decisivi şi importanţi.“

Migrarea consumatorilor spre ofertele la abo­namente şi renuţarea la cartelele prepay a fost una dintre tendinţele anului acesta, în condiţiile în care trecerea la un abonament pentru serviciile de telefonie mobilă oferă şi posibilitatea de a achiziţiona un telefon mai performant la un preţ mai accesibil, a spus Anca Veluda, head of consumer proposition Orange România – cel mai mai mare jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, în cadrul emisiunii ZF Live.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO