• Leu / EUR4.9457
  • Leu / GBP5.7258
  • Leu / USD4.6715
Business Hi-Tech

ZF Live. Andrei Georgescu, White Image: E-mailul este pe locul 2 sau 3 în topul vânzărilor generate de diferite instrumente de marketing. O rată bună de deschidere pentru mesajele transmise prin e-mail este de 10% din total

ZF Live. Andrei Georgescu, White Image: E-mailul este pe locul 2 sau 3 în topul vânzărilor generate de diferite instrumente de marketing. O rată bună de deschidere pentru mesajele transmise prin e-mail este de 10% din total

Andrei Georgescu, co-fondator White Image: Faţă de anul trecut avem o creştere de 10%, am avut permanent cereri de la noi clienţi

Autor: Iulian Tenchiu

29.08.2019, 18:05 269
Transmiterea de mesaje promoţionale prin e-mail rămâne una dintre cele mai eficiente trei soluţii de marketing disponibile, astfel că este în continuare utilizată intens de companii de diferite mărimi.

„Dacă te uiţi în ponderea vânzărilor generate, e-mailul este pe locul doi sau trei ca volum de vânzări generate, dar acest lucru depinde de mărimea bazei de date şi de frecvenţa cu care trimiţi emailul. O bază de date pentru o companie matură ar trebui să cuprindă datele a aproximativ 100.000 de clienţi”, a declarat în cadrul emisiunii de business ZF Live Andrei Georgescu, co-fondator al White Image, unul dintre cei mai vechi jucători de pe această piaţă. „Acum o rată bună de deschidere a mesajelor de e-mail este undeva în jur de 10%, dar sunt industrii în care media aceasta sare spre 25-30%, iar aici este vorba despre busi­nes­su­rile care au o conexiune offline (interacţionează astfel cu clienţii)“.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - ieri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9457
Diferență: -0,004
Ieri: 4.9459
Azi: 4.6715
Diferență: -0,0321
Ieri: 4.6730
Azi: 5.7258
Diferență: -0,3585
Ieri: 5.7464
Azi: 4.8931
Diferență: 0,2623
Ieri: 4.8803