• Leu / EUR4.7748
  • Leu / GBP5.7369
  • Leu / USD4.4026
Business Hi-Tech

ZF Live. Andrei Georgescu, White Image: E-mailul este pe locul 2 sau 3 în topul vânzărilor generate de diferite instrumente de marketing. O rată bună de deschidere pentru mesajele transmise prin e-mail este de 10% din total

ZF Live. Andrei Georgescu, White Image: E-mailul este pe locul 2 sau 3 în topul vânzărilor generate de diferite instrumente de marketing. O rată bună de deschidere pentru mesajele transmise prin e-mail este de 10% din total

Andrei Georgescu, co-fondator White Image: Faţă de anul trecut avem o creştere de 10%, am avut permanent cereri de la noi clienţi

Autor: Iulian Tenchiu

29.08.2019, 18:05 194
Transmiterea de mesaje promoţionale prin e-mail rămâne una dintre cele mai eficiente trei soluţii de marketing disponibile, astfel că este în continuare utilizată intens de companii de diferite mărimi.

„Dacă te uiţi în ponderea vânzărilor generate, e-mailul este pe locul doi sau trei ca volum de vânzări generate, dar acest lucru depinde de mărimea bazei de date şi de frecvenţa cu care trimiţi emailul. O bază de date pentru o companie matură ar trebui să cuprindă datele a aproximativ 100.000 de clienţi”, a declarat în cadrul emisiunii de business ZF Live Andrei Georgescu, co-fondator al White Image, unul dintre cei mai vechi jucători de pe această piaţă. „Acum o rată bună de deschidere a mesajelor de e-mail este undeva în jur de 10%, dar sunt industrii în care media aceasta sare spre 25-30%, iar aici este vorba despre busi­nes­su­rile care au o conexiune offline (interacţionează astfel cu clienţii)“.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
CUM VEDEȚI ZIARUL FINANCIAR PESTE 21 DE ANI?

TOTUL PENTRU BUSINESS. TOTUL ESTE BUSINESS

AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - vineri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7748
Diferență: 0,1132
Ieri: 4.7694
Azi: 4.4026
Diferență: 0,0591
Ieri: 4.4000
Azi: 5.7369
Diferență: 0,1257
Ieri: 5.7297
Azi: 4.4844
Diferență: 0,0089
Ieri: 4.4840