Business Hi-Tech

ZF Live. Andrei Mîrlogeanu, GOiN: Furnizorii de tichete percep un comision de 5-10% pentru fiecare bilet pe care îl vând prin intermediul platformelor online

Autor: Alexandra Cepăreanu

04.10.2018, 16:11 471

Industria de organizare evenimente din mediul online pierde între 40 şi 60% din posibilii clienţi dacă biletele nu pot fi achiziţionate direct de pe platforma sau de pe site-ul unde a fost văzut prima dată eveni­mentul, potrivit lui Andrei Mîrlo­geanu, fondatorul start-up-ului local GOiN, platforma online care facilitează achizi­ţionarea de bilete la evenimentele culturale şi educaţionale.

„Am văzut că va avea loc un concert la care vreau să merg, dar până ajung pe plat­forma de pe care îmi pot cumpăra un bilet acolo găsesc alte evenimente la care aş vrea să merg şi aşa se pierd clienţii”, a explicat el.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO