Business Hi-Tech

ZF Live. Gabriela Gheorghe, ELKO România: Odată cu noua strategie nu ne mai concentrăm strict pe produsele de IT

Gabriela Gheorghe, general manager al ELKO România: Ceea ce din păcate rămâne o constantă a canalului de distribuţie IT este că este o piaţă subfinanţată, atât din perspectiva relaţiilor pe care le avem cu marii retaileri, marii integratori, cât şi din perspectiva relaţiei pe care o avem cu clienţii medii şi mici.

Gabriela Gheorghe, general manager al ELKO România: Ceea ce din păcate rămâne o constantă a canalului de distribuţie IT este că este o piaţă subfinanţată, atât din perspectiva relaţiilor pe care le avem cu marii retaileri, marii integratori, cât şi din perspectiva relaţiei pe care o avem cu clienţii medii şi mici.

Autor: Iulian Tenchiu

22.07.2019, 18:45 244

„Ne dezvoltăm portofoliul de produse cu categorii adiacente businessului tradiţional de IT, fără să neglijăm businessul nostru de bază, unde deja ocupăm o poziţie semnificativă în piaţă.“

ELKO, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de distribuţie de IT, subsidiară a grupului leton cu acelaşi nume, s-a extins, odată cu noua strategie de business definită la începutul acestui an, dincolo de zona tradiţională de distribuţie a echipa­mentelor de IT către noi segmente de piaţă şi în România - adăugând în portofoliu gadgeturi precum smartphone-urile sau soluţiile de mobilitate electrică - şi electrocasnice.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO