Strategia de business a Orange prevede stimularea angajaţilor de a trece prin departamente diferite, pentru a avea cunoştinţe pe mai multe domenii, nu neapărat o specializare unică, a spus la ZF Live Ioana Marcu, director de HR al liderului pieţei locale de telefonie mobilă.
„E normal să fii specializat pe ceva anume. Dar e important să nu te limitezi. E foarte bine când un inginer, un IT-ist are şi cunoştinţe de customer service sau de management de exemplu“.
Managerul Orange a precizat că nu e întotdeauna uşor să găseşti astfel de angajaţi. Ioana Marcu aminteşte de momentul în care a recrutat oameni pentru formarea echipei de TV şi nu a găsit un profil suficient de experimentat şi pe tehnic şi pe comercial, o persoană care să înţeleagă foarte bine ambele laturi ale jobului.
De asemenea, dezvoltatorii Java, managerii IT, oameni care s-au dezvoltat şi pe alte zone decât cele strict funcţionale sunt greu de găsit în piaţă.