Business Hi-Tech

ZF Live. Melinda Morariu, Bridge-to-Information: „Prin rapoartele noastre căutăm să obţinem informaţii relevante care sunt foarte uşor de utilizat, uşor de filtrat şi se adresează utilizatorului în funcţie de nevoile lui“

Autor: Alexandra Matei

28.03.2023, 16:30 248

Ziarul Financiar şi BRIDGE-to-INFORMATION au dezvoltat prima variantă interactivă a unui catalog ZF - Top 1.000 cele mai mari companii din România – un tool pe care îl pot accesa toţi abonaţii ZF Corporate.

Soluţia interactivă dezvoltată de Bridge-to-Information pentru catalogul Top 1.000 cele mai mari companii din România realizat de ZF şi Deloitte, oferă informaţie detaliată tuturor celor care îşi doresc să privească top 1000 din perspectiva unor analize proprii şi relevante.

„Cel mai important este că am pornit de la acest top 1.000, de la ideea pe care ZF deja a dezvoltat-o, venind cu nişte instrumente care să facă mai uşor de utilizat şi să dea mai multă informaţie detaliată pentru cei care au nevoie de asta. Vorbim de un ecosistem. Sunt destul de mulţi cei implicaţi în relaţiile cu aceste firme, care pot să aibă interes în a vedea evoluţia lor – nu doar la nivel de primăria de judeţ, ci şi cei care fac parte din lanţul de aprovizionare sau cei care caută clienţi printre aceste firme. Ei pot merge şi pot selecta domeniul de interes sau pot căuta firma după industrie. Pot să vadă şi locul pe care îl ocupă judeţul respectiv în ţară ca cifră de afaceri cumulată din cifra de afaceri totală a ţării“, a spus Melinda Morariu, cofondator şi CEO, Bridge-to-Information, la emisiunea online de business ZF Live

Varianta interactivă a Top 1.000, dezvoltată prin parteneriatul dintre ZF şi BRIDGE-to-INFORMATION aduce pentru prima dată în universul de produse al ZF un catalog interactiv, deschis, o bază de date accesibilă, cu informaţie ce poate fi „citită“ în funcţie de interesul fiecăruia dintre abonaţi.

Este compania mea în top 1.000?  Sunt clienţii şi furnizorii mei în top 1.000?  Cum arată businessul în judeţul în care vreau să mă extind?  Care regiune din România este cel mai bine reprezentată în top 1.000? Care este domeniul de activitate cu cele mai multe companii în top 1.000?

Răspunsul este de astăzi la un singur click distanţă prin intermediul noului tool Top 1.000 interactiv dedicat exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Accesul la acest nou tool interactiv se face din secţiunea Atlasul de Business al României, disponibilă pe ZF Corporate.

Bridge-to-Information, partenerul ZF în realizarea acestui catalog, are în spate experienţa de consultanţi de business a celor doi fondatori Liviu Sav şi Melinda Morariu care şi-au propus de la început să construiască soluţii bazate pe cifre şi rapoarte care pornesc de la nevoile fiecărui client în parte.  „Noi pornim de la om şi nu de la tehnologie. Vorbim de rapoarte interactive, vorbim de tehnologie, dar o subordonăm nevoilor utilizatorilor“, a spus Melinda Morariu.

Mai precis, Bridge-to-Information mizează pe un sistem, nu pe o aplicaţie, care este construit pe identificarea nevoii, a surselor de date deja colectate şi procesarea acestora în aşa fel încât să servească intereselor clientului de informare, de analiză, de evoluţii şi de a avea informaţiile cât mai rapid.

„Antreprenorul îi cere contabilului diverse date, pe baza cărora urmează să ia decizii. Contabilul nu are nici resursele, nici timpul necesar pentru a furniza aceste date în timp util. Aici intervenim noi. Luăm datele deja colectate, le procesăm şi obţinem informaţii relevante pentru antreprenor.“

Soluţiile cerute de către manageri diferă de la companie la companie, spune Melina Morariu. Mai mult, cerinţele lor sunt pe diverse grade de complexitate şi interes. Cei din poziţia de top manager, afirmă Melinda Morariu, sunt interesaţi de indicatori generali care se referă la firmă, în timp ce oamenii din vânzări sau transport vin cu cerinţe concrete şi nişate pe activitatea lor.

„Pentru top manager pot fi indicatori generali, în timp ce pentru omul de vânzări pot fi vânzările proprii, pentru omul din transport poate fi profitabilitatea pe camion sau şofer, iar pentru magazin, spre exemplu, poate fi profitabilitatea per magazin“.

 
 


 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO