Business Hi-Tech

ZF/Orange Tech Day: Companiile au nevoie de un discurs mai simplu despre transformarea digitală şi tehnologie

Autor: Adrian Seceleanu

23.06.2020, 00:08 1768

ZF alături de Orange, liderul pieţei locale de telecom, lansează proiectul ZF Tech Day, o emisiune săptămânală, care va avea rolul unui ghid pentru companii şi instituţii în procesele de transformare digitală.

Ziarul Financiar, liderul presei de business din Ro­mânia, alături de Orange, liderul pieţei lo­cale de telecom, lansează proiectul ZF Tech Day, o emisiune cu o frec­venţă săptămânală, care por­neşte la drum cu ambiţia de a deveni un ghid de refe­rinţă pentru companii şi instituţii în de­mersurile lor de a se folosi de teh­no­logie pentru a func­ţiona mai efi­cient şi mai rapid, pentru a-şi servi mai bine clienţii şi pentru a colabora mai bine.

„Sper să fie un proiect de cât mai lungă durată. Este o iniţiativă co­mună pe care o discutăm de ceva timp, cred că am fost pe de o parte amânaţi de eveni­men­tele recente datorită crizei sanitare, dar pe de altă parte şi im­pulsionaţi să pornim acest demers de a fi un fel de ghid, un far călăuzitor aş zice, pentru com­panii mai mari sau mai mici care îşi doresc să facă tranziţia către noua rea­litate, aşa cum este paradigma econo­mică pe care tocmai traversăm“, a declarat în cadrul primei ediţii a emisiunii ZF Tech Day Florin Popa, director business to busi­ness în cadrul Orange România.

Proiectul îşi propune să vină pe piaţă şi cu un discurs mai simplu despre tematica transformării di­gitale, a adăugat repre­zen­tan­tul Orange. „Din punc­tul nostu de vedere, la Orange Business Ser­vi­ces, cre­dem că este foarte mare nevoie de o educare a pieţei, credem că este foarte mare ne­vo­ie de simplificarea dis­cur­sului pe care îl au companiile când vine vorba despre trans­formare digitală şi despre tehnologie în general şi la fel de mult credem că pu­tem ajuta să facem acest lucru, credem că este şi un rol de respon­sa­bilitate pe care companiile din teh­nologie trebuie să şi-l asume în raport cu clienţii lor.“

Emisiunea va avea şi rolul de a prezenta cele mai noi soluţii şi tehnologii digitale, fără ca acestea să se rezume la cele din portofoliul Orange.

„Din acest punct de vedere am încercat în ultimul timp să contribuim la promovarea şi popularizarea noilor tehnologii mai ales pe perioada acestei crize sanitare fără precedent, care a generat provocări absolut neaşteptate pentru marea majoritate a companiilor de pe piaţă. Nu ne dorim să fie un demers exclusivist, nu o să promovăm doar soluţiile Orange Business Ser­vices. Vom aduce aici în această dis­cuţie şi clienţi, care au traversat această transformare digitală, sau o parte din ea măcar, să ne povestească cum a fost călătoria lor, cât de dificilă a fost sau cât de uşoară, ce lecţii au învăţat. Cred că este foarte util să vorbeşti şi despre eşecuri, despre lucrurile care nu au funcţionat, să ne spună invitaţii cum au trecut peste punctele blocante, peste nereuşitele pe care le-au avut în acest demers de transformare digitală. De asemenea intenţionăm să aducem alături de noi şi parteneri tehnologici pe care îi avem alături de noi în construirea soluţiilor, pe care le oferim clienţilor. Vom aduce şi start-up-uri care sunt parte din Orange Fab, incubatorul şi accele­ratorul nostru de start-up-uri de pe piaţa locală pentru că ele cu siguranţă pot să ofere agilitatea pe care marile companii cu siguranţă că nu o aduc în piaţă“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO