Business Hi-Tech

Ziora, platformă de programări online la saloanele de înfrumuseţare, vrea să atragă 140.000 de euro de pe SeedBlink.com. “Ţintim o cotă de piaţă de 10% pe segmentul de beauty din România şi extinderea în alte pieţe din Europa”

Marius Chiriţă, cofondator al Ziora Business IT, compania care a dezvoltat aplicaţia Ziora

Marius Chiriţă, cofondator al Ziora Business IT, compania care a dezvoltat aplicaţia Ziora

Autor: Cristina Bellu

01.02.2021, 12:33 302

Ziora, platformă online pentru administrarea afacerii şi managementul programărilor, folosită cu precădere de către saloane de înfrumuseţare, wellness & spa, se listează marţi, 2 februarie, pe SeedBlink, cea mai mare platformă de equity crowdfunding din Europa de Sud-Est, în cadrul unei runde de finanţare de 140 000 de euro, pentru care compania cedează 10% din capital.

“Listarea pe SeedBlink înseamnă un pas prin care trecem de la zona de dezvoltare tehnică la cea de business. Este o ocazie prin care vrem să atingem o cotă de piaţă de 10% pe segmentul saloanelor de înfrumuseţare din România şi să ne extindem în alte pieţe din Europa”, spune Marius Chiriţă, cofondator al Ziora Business IT, compania care a dezvoltat aplicaţia Ziora.

În prezent, compania poartă discuţii cu un fond de investiţii care analizează posibilitatea de a se alătura businessului pentru a accelera externalizarea.

"Ne bucurăm să listăm o companie care ajută un domeniu greu încercat de pandemia COVID-19, cel al saloanelor de înfrumuseţare. Soluţia Ziora permite companiilor din acest domeniu să îşi eficientizeze operaţiunile şi să fie mai bine pregătite pentru transformarea digitală de care au parte toate sectoarele economice “, adaugă Andrei Dudoiu, cofondator şi CEO SeedBlink.

Fondatorii Ziora vor să creeze o comunitate de antreprenori şi absolvenţi ai cursurilor de profil care să îşi gestioneze afacerile în mod digitalizat si un market place pentru distribuitorii şi prestatorii de servicii.

“Existenţa unui website propriu, pe care să-l poată modifica uşor, le va da acestora posibilitatea de a se promova, de a deveni vizibili în mediul online, de a creşte. Comunitatea Ziora le va facilita accesul la distribuitori, formatori, prestatori de servicii, parteneri şi clienţi - conexiuni necesare pentru ca afacerile lor să aibă succes”, adaugă Marius Chiriţă.

Managementul estimează că se vor crea peste 250.000 de programări prin aplicaţie anul acesta şi că până la finalul anului viitor, compania va ajunge la o cifră de afaceri de un milion de euro în România şi la 15.000 de clienţi. Totodată, aplicaţia va intra şi pe pieţele din Ungaria şi Franţa.

Pentru anul în curs, compania vizează atragerea a 10% din piaţa naţională de beauty şi scalarea în două domenii noi - sănătate şi auto.

Ziora este un software dedicat administrării afacerilor care necesită programări şi este folosit, mai ales, de către saloane de înfrumuseţare, wellness & spa, cluburi sportive, cabinete medicale, stomatologice sau de psihoterapie, firme de avocatură şi service-uri auto.  Aplicaţia a fost dezvoltată de către Marius Chiriţă, Irinel Bîrsan şi Cătălin Bălinişteanu. În 2020, s-au alăturat companiei şi Silviu Chiriţă, senior financial analist cu experienţă în asset management, advisory şi private equity şi Lucian Rotar, prin S.C. Nexia Consulting S.R.L., antreprenor în serie şi investitor din comunitatea TechAngels, cu peste 20 de ani de experienţă în domeniul IT&C, atât în ţară cât şi în străinătate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO