♦ „Avem un program pentru tineri numit Discover, pentru care am dublat investiţia. Chiar în ianuarie am recrutat 20 de tineri din universităţi. Este important ca aceştia să deţină competenţele pe care le căutăm. Dintre aceşti 20 de tineri, 60% au competenţe în programare, în IT. Aşadar, nu pot spune că nu găsim astfel de talente pe piaţă“.
Compania Vodafone România se concentrează pe noile generaţii de angajaţi şi pe dezvoltarea competenţelor lor, astfel că va continua să investească în competenţele tinerilor prin intermediul unor programe de recrutare şi formare dedicate, susţine Zsuzsanna Toth, HR director al Vodafone România.
„Investim în competenţe şi investim în tinerele generaţii. Cu toate acestea, investim în anumite competenţe, foarte mult legate de ştiinţe, de tehnologie, de IT. Iar dintr-o perspectivă generală, încheiem încă un an foarte bun. Am început un proces de transformare acum trei ani şi a fost necesar să ne redefinim modul de lucru şi activităţile pentru a putea investi în domeniile de creştere“, a spus ea în cadrul conferinţei ZF HR Trends 2025.
„Am recrutat multe competenţe în IT, în tehnologie, dar, în acelaşi timp, investim şi în tânăra generaţie.“
Compania a dezvoltat programul Discover, destinat studenţilor, pentru care a dublat investiţia anul acesta.
„Chiar în ianuarie am recrutat 20 de tineri din universităţi. Este important ca aceştia să deţină competenţele pe care le căutăm. Dintre aceşti 20 de tineri, 60% au competenţe în programare, în IT. Aşadar, nu pot spune că nu găsim astfel de talente pe piaţă“, a spus Zsuzsanna Toth.