Business Internaţional

Afacerile retailerului de lux Armani au crescut cu 4,5% anul trecut

Afacerile retailerului de lux Armani au crescut cu 4,5%...

Autor: Ştefan Stan

01.06.2016, 12:57 85

Deşi s-a văzut creştere în ”toate pieţele”, potrivit brandului de fashion din Milano, veniturile au crescut cu 4,5%, la 2,535 miliarde dolari, mult mai puţin decât în2014, când creşterea a fost de 16%.

Armani nu este singurul brand de lux care a suferit din cauza scăderii creşerii economice. Recent, unele dintre cele mai mari nume din industrie, cum ar fi Burberry sau Hugo Boss au avut probleme să treacă prin această perioadă, în condiţiile în care se luptă cu scăderi de vânzări în zone care înainte erau de boom, cum ar fi Hong Kong sau Macau.

Atacurile teroriste din Europa au afectat de asemenea numărul de turişti atraşi în oraşele de shopping de lux, cum ar fi Parisul.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO