Business Internaţional

Americanii nu vor mai şti ce citesc pe Internet

Americanii nu vor mai şti ce citesc pe Internet

Autor: Luiza Chiroiu

23.06.2015, 17:04 1228

WPP, cea mai mare reţea de agenţii de publicitate din lume, condusă de Sir Martin Sorrell, va lansa o companie de publicitate nativă (native advertising) alături de tabloidul britanic The Daily Mail şi de aplicaţia mobilă Snapchat.

Publicitatea nativă a început să câştige tot mai multă popularitate în ultima vreme, mai ales în SUA, acolo unde va fi deschisă prima astfel de agenţie, sub numele Truffle Pig, scrie The Guardian.

Acest nou tip de avertising se referă la „camuflarea” mesajelor publicitare în funcţie de platforma pe care apar respectivele reclame.

De exemplu, un mesaj scris de un publicitar care apare pe site-ul unui ziar va lua forma unui articol scris de un jurnalist. Scopul acestei tehnici este să evite reacţia de respingere pe care o are utilizatorul unui site atunci când vede o reclamă.

WPP, The Daily Mail şi Snapchat îşi propun să lucreze cu clienţi din întreaga industrie media şi de publicitate, nu doar cu cei pe care îi au deja, şi vor ca Truffle Pig să ajungă o reţea internaţională.

„Nu cred că vom fi singurii care să facem o astfel de agenţie. Pentru mine, acest proiect seamănă cu ce face Google cu sistemul de operare Android şi cu produsele Nexus. Nu vom fi singurii care să facem asta, dar vrem să fim primii”, spune Jon Steinberg, CEO la Daily Mail America de Nord.

WPP şi The Daily Mail vor deţine participaţii minoritare egale în noua companie, restul pachetul de acţiuni revenind Snapchat.

Directorul WPP, Martin Sorrell, este unul dintre cei mai puternici executivi din lumea publicităţii şi un proeminent om de afaceri cu origini româneşti. Cu un pachet salarial de  43 milioane de lire sterline anul trecut, Sorrell este cel mai bine plătit director din grupul celor mai mari 100 de companii listate pe bursa de la Londra.

 
AFACERI DE LA ZERO