Producătorul german Volkswagen oferă discounturi mai mari pe piaţa locală în încercarea de a recâştiga clienţi după scandalul manipulării testelor de emisii toxice, relatează Reuters. Potrivit revistei germane Automobilwoche, Volkswagen încearcă să impulsioneze comerţul cu autovehicule uzate crescând discounturile până la 1.681 euro în lunile aprilie şi mai pentru a câştiga clienţi de la alţi producători auto.
Un purtător de cuvânt al Volkswagen a declarat că promoţiile actuale din Germania se situează la aproximativ acelaşi nivel cu cel al companiilor rivale. Dincolo de acest lucru, discounturile reprezintă măsuri obişnuite care-i permit companiei să reacţioneze într-un mod flexibil la oferte comparabile lansate de companii rivale. Revista germană citează o scrisoare semnată de Thomas Zahn, director de vânzări şi marketing pentru autoturisme, scrisoare adresată dealerilor, în care acesta recunoaşte că VW nu a recâştigat încrederea clienţilor pe cât de rapid se aştepta.
Imagini incredibile cu viaţa copiilor bogaţi din Dubai. Galerie FOTO
Cele şase alimente pe care trebuie să le evitaţi cu orice preţ. Galerie FOTO