Business Internaţional

Apocalipsa retailului clasic continuă pe fondul digitalizării: Peste 6.000 de magazine au dispărut deja de la începutul anului în cea mai mare economie a lumii

Apocalipsa retailului clasic continuă pe fondul...

Autor: Alex Ciutacu

28.04.2019, 13:13 2476

Apocalipsa din retailul tradiţional a dus deja la închiderea a 6.000 de magazine în Statele Unite doar în anul 2019 – mai mult decât pe parcursul anului trecut, potrivit Business Insider.

Potrivit unui raport lansat de Coresight Research, retalierii americani au anunţat deja 5.994 de închideri de magazin anul acesta, în comparaţie cu nivelul de 5.864 de magazine închise la finalul anului trecut.

Anunţul recent al lanţului de farmacii Fred – conform căruia va închide 150 de magazine subperformante – completează o listă lungă de retaileri care au anunţat că îşi închid magazinele tradiţionale, în încercarea de a reduce costuri pentru a investi în canalele de comerţ online.

Charlotte Russe, Family Dollar şi Abercrombie & Fitch sunt printre retailerii care au anunţat în luna martie, într-un interval de doar 24 de ore, că vor închide în total 1.100 de magazine.

Victoria s Secret, JCPenney şi Gap au anunţat de asemenea planuri de a închide zeci de locaţii.

Unele branduri americane aleg chiar să îşi închidă toate magazinele, cum este exemplul retailerului Payless, care a anunţat în luna februarie că renunţă la toate cele 2.500 de magazine din America de Nord.

Citeşte continuarea articolului pe www.businessmagazin.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO