Business Internaţional

Aroganţa supremă: Burberry preferă să închirieze hainele şi genţile de lux nevândute, în loc să le dea la reducere

Aroganţa supremă: Burberry preferă să închirieze...

Autor: Silviu Bănilă

22.07.2018, 11:41 1889

Burberry a incinerat haine, genţi şi parfumuri de lux în valoare de 37,8 milioane de dolari în 2017, pentru a preveni comercializarea lor către „oamenii nepotriviţi”, scrie The Times of London, citat de Huffington Post.

Raportul anual al Burberry arată că brandul exclusivist din Londra a dat foc unor haine de 1.800 de dolari bucata, dar a incinerat şi tricouri de 250 de dolari bucata. Dincolo de aceste obiecte vestimentare, Burberry a distrus în flăcări produse de înfrumuseţare în valoare de 13,76 milioane dolari şi accesorii de lux de 24 milioane de dolari. În cinci ani, compania afirmă că a incinerat produse Burberry nevândute în valoare de 116 MILIOANE DE DOLARI.

Burberry, cu o valoare de piaţă de 11,6 miliarde de dolari, nu este singurul brand de lux care distruge marfa nevândută, pentru a preveni ca aceasta să ajungă la jucătorii de pe piaţa reducerilor. H&M, Chanel, Louis Vuitton urmează acelaşi trend şi experţii vorbesc despre o practică obişnuită în rândul mărcilor de lux, care vor să-şi păstreze caracterul exclusivist.

Citiţi continuarea AICI

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO