Business Internaţional

Aroganţa supremă: Burberry preferă să închirieze hainele şi genţile de lux nevândute, în loc să le dea la reducere

Aroganţa supremă: Burberry preferă să închirieze hainele şi genţile de lux nevândute, în loc să le dea la reducere

Autor: Silviu Bănilă

22 iul 2018 1862

Burberry a incinerat haine, genţi şi parfumuri de lux în valoare de 37,8 milioane de dolari în 2017, pentru a preveni comercializarea lor către „oamenii nepotriviţi”, scrie The Times of London, citat de Huffington Post.

Raportul anual al Burberry arată că brandul exclusivist din Londra a dat foc unor haine de 1.800 de dolari bucata, dar a incinerat şi tricouri de 250 de dolari bucata. Dincolo de aceste obiecte vestimentare, Burberry a distrus în flăcări produse de înfrumuseţare în valoare de 13,76 milioane dolari şi accesorii de lux de 24 milioane de dolari. În cinci ani, compania afirmă că a incinerat produse Burberry nevândute în valoare de 116 MILIOANE DE DOLARI.

Burberry, cu o valoare de piaţă de 11,6 miliarde de dolari, nu este singurul brand de lux care distruge marfa nevândută, pentru a preveni ca aceasta să ajungă la jucătorii de pe piaţa reducerilor. H&M, Chanel, Louis Vuitton urmează acelaşi trend şi experţii vorbesc despre o practică obişnuită în rândul mărcilor de lux, care vor să-şi păstreze caracterul exclusivist.

Citiţi continuarea AICI

Principalele valute BNR - luni, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7619
Diferență: 0,1451
Ieri: 4.7627
Azi: 4.3202
Diferență: 1,1306
Ieri: 4.3164
Azi: 5.5448
Diferență: 0,3075
Ieri: 5.5297
Azi: 4.3410
Diferență: 0,9488
Ieri: 4.3386