Business Internaţional

Atenţie ce reclame faceţi pe Google: Compania care s-a trezit suspendată de gigantul Google

Atenţie ce reclame faceţi pe Google: Compania care s-a...

Autor: Iulian Tenchiu

21.07.2019, 23:00 166

Google a decis să suspende reclamele site-ului Viagogo, o platformă specializată în recomercializarea biletelor pentru diferite spetacole, concerte sau filme. Compania americană a luat această decizie, după ce a concluzionat că firma Viagogo a încălcat politicile de publicitate Google, scrie CNBC.

Chiar dacă Viagogo nu se va mai putea promova prin publicitate, suspendarea nu se va aplica şi în cazul rezultatelor căutării oragnice.

Autoritatea Concurenţei şi Pieţelor din Marea Britanie a anunţat la începutul acestei luni că a făcut progrese în cadrul procesului deschis împotriva companiei elveţiene. Compania a fost dată în judecată în 2018, pentru că nu a respectat o hotărâre judecătorească care solicita firmei elveţiene să îşi revizuiască practicile de business.

Potrivit Autorităţii Concurenţei şi Pieţelor din Marea Britanie, Viagogo nu a reuşit să îşi revizuiască practicile comerciale şi din această cauză compania încalcă legislaţia britanică privind protecţia consumatorului.

Mai mult decât atât, compania mai este acuzată că nu îi avertiza pe cumpărători de faptul că anumite bilete nu pot garanta accesul la un evenimet şi că pe unele bilete nu se puteau găsi informaţii despre numărul de locuri disponibile la evenimente.

Google a suspendat încă de joi anunţurile publicitare de la Viagogo.

„Când oamenii folosesc platforma noastră, pentru a primi ajutor în achiziţionarea biletelor, vrem să ne asigurăm că pot avea încredere. Din acest motiv avem politici stricte şi suntem forţaţi să luăm măsurile necesare atunci când un advertiser acţionează ilegal”, a declarat un purtător de cuvânt al companiei americane Google.

La începutul anului 2018, Google şi-a actualizat politicile privind publicitatea, pentru a se asigura că cei care se ocupă cu recomercializare biletelor nu pot pretinde că sunt furnizorii oficiali de bilete. Anul trecut, Google a eliminat 2,3 miliarde de anunţuri şi reclame care încălcau politicile de advertising ale companiei sau chiar legea.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO