Business Internaţional

Brandul de whisky propriu Lidl a întrecut rivali cu preţuri de 10 ori mai mari

Brandul de whisky propriu Lidl a întrecut rivali cu...

Autor: Ştefan Stan

22.12.2013, 15:41 14127

Marca proprie de whisky Lidl a întercut multe branduri rivale de 10 ori mai scumpe în clasamentul publicat în ultima ediţie din Whisky Bible de la Jim Murray, cel mai perstigios ghid pentru celebra băutură, scrie Mirror.uk.  

Marca proprie de whisky a Lidl se vinde în Marea Britanie cu 16 euro.

Whisky-ul Lidl a fost foarte apreciat de experţii de la Jim Murray, dând băuturii 88,5 puncte din 100.

Lidl a reuşit să întreacă branduri de 10 ori mai scumpe, doi dintre cei mai apropiaţi rivali, Imperial Tribute (care se vinde la 150 de euro sticla) şi  Prime Blue (120 de euro sticla) au avut scoruri mai mici.

Whisky Bible 2014 conţine recenzii pentru 4.500 de whisky-uri.

Anul trecut Lidl a lansat un whisky vechi de 33 de ani la numai 47 de euro. În mod normal, un whisky de 33 de ani s-ar fi vândut la peste 120 de euro sticla.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO