• Leu / EUR4.7600
  • Leu / GBP5.5029
  • Leu / USD4.2821
Business Internaţional

Cât costă o reclamă de 30 de secunde în timpul Oscarurilor

Cât costă o reclamă de 30 de secunde în timpul Oscarurilor

Autor: Ştefan Stan

22 feb 2015 1680

O reclamă de doar 30 de secunde în timpul decernării premiilor Oscar costă anul asta 2 milioane de dolari, cu 240.000 de dolari mai mult decât anul trecut, scrie Fiancial Times.

ABC, televiziunea deţinută de Walt Disney, care va difuza premiile, a anunţat că spaţiul pentru reclame a fost deja epuizat de o lună.

”Oscarurile sunt cea mai mare oportunitate televizată pentru advertiser, în afară de Super Bowl. Alte show-uri, precum Grammy-urile, Emmy-urile sau Globurile de Aur au avut audienţe în scădere în anii trecuţi, în timp ce decernarea premiilor Oscar a atras tot mai mulţi telespectatori”, a declarant Ryan Pamplin, vicepreşedintele Extreme Reach, o companie care distribuie reclamă video pe TV şi platforme digitale.  

Decernarea premiilor Oscar din 2014 a atras 43,7 milioane de telespectatori, cel mai mare număr de după 2000. 

Principalele valute BNR - marţi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7600
Diferență: 0,1052
Ieri: 4.7601
Azi: 4.2821
Diferență: 0,2388
Ieri: 4.2726
Azi: 5.5029
Diferență: -0,4505
Ieri: 5.5266
Azi: 4.3275
Diferență: 0,6349
Ieri: 4.3205