Business Internaţional

CIA foloseşte serviciile de streaming şi reţelele de socializare pentru a recruta angajaţi: Agenţia de spionaj a Statelor Unite se confruntă cu o problemă de personal în condiţiile în care angajaţii îşi îndreaptă atenţia către sectorul privat, care poate oferi salarii de până la trei ori mai mari

CIA foloseşte serviciile de streaming şi reţelele de...

Autor: Eduard Ivanovici

28.06.2020, 00:00 380

Agenţia Centrală de Informaţii a Statelor Unite (CIA) a început lansarea unor serii de reclame prin intermediul platformelor de streaming şi reţelelor de socializare pentru a mări numărul de ofiţeri în condiţiile în care se confruntă cu o competiţie din ce în ce mai acerbă din partea corporaţiilor, încercând astfel să angajeze mai mulţi oameni din grupuri minoritare etnice, scrie Financial Times.

Agenţia a lansat anunţurile în condiţiile în care majoritatea americanilor s-au autoizolat ca urmare a restricţiilor de circulaţie impuse pentru a controla numărul de infecţii cu coronavirus. CIA se confruntă cu o problemă de personal de vreme ce angajaţii sunt atraşi de salariile mari pe care le oferă sectorul privat.

„Faptul că Amazon se mişcă în această direcţie mă ţine trează noaptea, pentru că avem cel mai bun cadru de analiză de pe planetă şi angajaţii ar putea câştiga mai mulţi bani făcând cu totul altceva”, a declarat Dawn Meyerriecks, şeful diviziei de ştiinţă şi tehnologie din cadrul CIA.

Amazon a început anul trecut recrutările în Virginia de Nord, oraşul în care se găseşte sediul central al CIA. Gigantul tech plănuieşte să angajeze 25.000 de oameni în următorii zece ani şi intenţionează să plătească salarii de până la 150.000 de dolari pe an, sumă ce ar putea fi trei ori mai mare decât salariile oferite de CIA.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO