Business Internaţional

Cum vrea Goldman Sachs, cea mai influentă bancă americană, să folosească tehnologia pentru a mări performanţele angajaţilor

Cum vrea Goldman Sachs, cea mai influentă bancă...

Autor: Corina Zamfir

23.04.2017, 15:44 675

Goldman Sachs Group a introdus un nou sistem de revizuire a performanţelor în această săptămână, oferind angajaţilor posibilitatea de a trimite şi primi feedback în timp real pe tot parcursul anului, scrie Bloomberg.

Numită Ongoing Feedback360Ă, iniţiativa este urmată de procesele anuale de revizuire a Goldman Sachs de anul trecut, a declarat directorul executiv Lloyd Blankfein într-o notă adresată angajaţilor pe 13 aprilie, semnată de co-preşedinţii David M. Solomon şi Harvey Schwartz. Angajaţii au cerut apoi interacţiuni mai frecvente şi mai timpurii, a spus Blankfein.

"Oferirea unui feedback continuu, de înaltă calitate, se află în centrul culturii noastre de lucru în echipă şi excelenţă", au spus cei trei directori.

Goldman Sachs este cea mai recentă bancă care a introdus modificări ale revizuirilor sale anuale de performanţă, pe măsură ce firmele de servicii financiare continuă să se adapteze într-o vreme în care tehnologia îţi permite să critici în timp real totul, de la preparatele restaurantulor şi până la livrările de pachete.

În luna martie, JPMorgan a introdus un instrument mobil similar care permite lucrătorilor să trimită sau să primească critici instantanee ale colegilor lor.

Noul sistem al Goldman Sachs va oferi angajaţilor şi managerilor posibilitate să rezume feedback-ul pe care l-au primit pe tot parcursul anului, a declarat Edith Cooper, şeful global al managementului capitalului băncii, într-o notă adresată personalului în data de 20 aprilie.

"Sunt încrezător că Feedback360+ va avea un impact direct şi pozitiv asupra creşterii şi experienţei profesionale a poporului nostru", a spus Cooper.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO