Business Internaţional

De ce poartă Mark Zuckerberg acelaşi model de tricou gri la conferinţe

De ce poartă Mark Zuckerberg acelaşi model de tricou...
10.11.2014, 12:46 2779

Mark Zuckerberg, CEO-ul şi cofondatorul Facebook, susţine că tricourile gri pe care le poartă deseori în conferinţe îi ajută pe acţionarii companiei să realizeze profituri mai mari, scrie Marketwatch.

Chiar dacă nu a folosit cu exactitate aceste cuvinte, Zuckerberk a dezvăluit recent că nu renunţă la tricourile gri din garderoba sa pentru a nu fi nevoit să ia decizii cu privire la vestimentaţie, iar acest lucru îi permite să se concentreze pe probleme mai importante. Cu alte cuvinte, timpul pe care alţii îl folosesc pentru a-şi alege cu precizie vestimentaţia, el îl foloseşte pentru a perfecţiona reţeaua de socializare Facebook, crescând astfel profitabilitatea companiei.

“Îmi doresc foarte mult să-mi simplific viaţa astfel încât să fiu nevoit să iau cât mai puţine decizii despre orice altceva ce nu ţine de comunitatea Facebook”, a declarat Zuckerberg în cadrul unei conferinţe la sediul Facebook din California.  

Zuckerberg a precizat că există studii care îi susţin argumentul. “Există mai multe teorii în psihologie care arată că decizii simple, precum ce mâncăm la micul dejun sau cu ce ne îmbrăcăm, ne obosesc şi ne consumă din energie.

Şeful Facebook i-a asigurat pe jurnalişti că nu poartă acelaşi tricou în fiecare zi. “Aţi fi fericiţi să aflaţi că am mai multe tricouri gri la fel”.

Zuckerberg nu este primul “titan” din IT&C care preferă simplitatea în materie de vestimentaţie. Steve Jobs, cofondatorul Apple, purta aceleaşi malete negre la fiecare prezentare. Surprinzător însă, şi nume răsunătoare în industria fashion, precum Michael Kors şi Tom Ford, poartă de mai multe ori aceleaşi piese vestimentare, notează MarketWatch.

Veniturile Facebook au înregistrat o creştere solidă în trimestrul al treilea, de 59%, la 3,2 miliarde de dolari, de la 2,01 miliarde de dolari în intervalul corespunzător din 2013, contribuind la avansul de 62% din acest an, pe fondul extinderii afacerii din domeniul publicităţii mobile. De asemenea, profitul net al companiei aproape s-a dublat în perioada iulie-septembrie, la 806 milioane de dolari, faţă de 425 milioane de dolari în aceeaşi perioadă a anului trecut.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO