Business Internaţional

Disney mizează pe e-commerce şi închide 20% din magazinele sale

Disney mizează pe e-commerce şi închide 20% din...

Autor: Andreea Tobias

04.03.2021, 11:08 35

Disney va închide cel puţin 60 de magazine din America de Nord şi se va concentra pe comerţul electronic. Compania evaluează, de asemenea, o reducere semnificativă a magazinelor din Europa.

Walt Disney Co va închide cel puţin 60 de magazine în America de Nord anul acesta, reprezentând aproximativ 20% din magazinele sale din întreaga lume, deoarece îşi reînnoieşte platformele de cumpărături digitale pentru a se concentra pe comerţul electronic, scrie Reuters.

Compania de media şi divertisment evaluează, de asemenea, o reducere semnificativă a magazinelor din Europa, a spus un purtător de cuvânt, adăugând că locaţiile din Japonia şi China nu vor fi afectate.

Disney operează în prezent aproximativ 300 de magazine Disney în întreaga lume.

Compania nu a spus câţi oameni îşi vor pierde locul de muncă ca urmare a închiderilor.

Consumatorii s-au orientat spre cumpărături pe internet, în pandemie.

„În timp ce comportamentul consumatorului s-a orientat spre cumpărături online, pandemia globală a schimbat şi aşteptările consumatorilor”, a declarat Stephanie Young, preşedintele diviziei produselor de consum şi jocurilor Disney.

Disney vrea să-şi dezvolte platforma de vânzări „shopDisney" şi să o integreze mai bine în aplicaţiile mobile ale parcurilor sale de distracţii.

„Intenţionăm să creem o experienţă de comerţ electronic mai flexibilă şi interconectată, care să ofere consumatorilor acces uşor la produse unice şi de înaltă calitate în toate francizele noastre”, a spus Young.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO