Promoţia din Rusia a celor de la Domino’s Pizza trebuia să dureze două luni şi să ofere pizza gratuit pentru toată viaţa persoanelor care îşi tatuează logo-ul companiei pe propria piele. Câteva zile mai târziu, compania a anunţat pe social media faptul că promoţia a luat sfârşit, scrie The Wall Street Journal.
Compania se pare că a subestimat „afecţiunea” ruşilor pentru mâncare gratuită.
„Mai mult de un milion de persoane s-ar fi prezentat pentru a profita de ofertă dacă promoţia ar fi durat două luni. La urma urmei, asta-i Rusia”, a spus pentru WSJ Natalia Koshkina, o tânără rusoaică de 24 de ani.
Perioada sovietică şi perioada de dificultate economică pe care a traversat-o Rusia după căderea URSS a determinat multe persoane din Rusia să accepte „un deal bun”. O economie care a stagnat a lăsat salariile la media de 500 de dolari pe lună, iar Koshkina spune că pizza gratuită ar ajuta-o să pună deoparte nişte bani.
„Cine nu ar vrea mâncare gratis?”, a adăugat aceasta.
Campaniile de advertising reprezintă o ancoră pentru companiile care doresc să genereze o reacţie „virală” în mediul online şi, în acest caz, să transforme persoanele în agenţi publicitari pe viaţă.
Un purtător de cuvânt al Domino’s Pizza din SUA a spus că francizele companiei din Rusia au fost copleşite de cererea mare pentru această promoţie, primind mai multe aplicaţii într-o singură zi decât se aşteptau să primească în luni întregi.