• Leu / EUR4.9471
  • Leu / GBP5.7699
  • Leu / USD4.6905
Business Internaţional

Generaţiile care vin din urmă schimbă regulile jocului: Branduri pe care milenialii le-au iubit iar „copiii din ziua de azi” le evită. „UGG-urile”, Puma sau Facebook pierd teren

Generaţiile care vin din urmă schimbă regulile jocului: Branduri pe care milenialii le-au iubit iar „copiii din ziua de azi” le evită. „UGG-urile”, Puma sau Facebook pierd teren

Autor: Răzvan Botea

28.12.2018, 00:02 1520

Când ajung într-un mall, milenialii se îndreaptă către firme precum Abercrombie sau Ralph Lauren. În schimb, adolescenţii de astăzi au coşurile de cumpărături pline de articole sportive sau de streetwear mai degrabă, de la branduri precum Nike, Adidas sau Vans, scrie Business Insider.

Mai mult decât atât, diferenţele nu se limitează doar la articole de îmbrăcăminte, ci şi la preferinţe în ceea ce priveşte social-media, electronicele sau băuturile.

Pe baza unui survey în rândurile tinerilor, Business Insider a alcătuit o listă de branduri pe care „tinerii din ziua de azi” le evită, dar milenialii le-au iubit

Ralph Lauren. Generaţia Z preferă mai degrabă stilul streetwear. Brandul s-a aflat în top 10 în preferinţele tinerilor până în 2017, de când a început să piardă teren.

Facebook. Snapchat şi Instagram devin din ce înc e mai atractive pentru adolescenţi. Doar 8% dintre tineri au spus că Facebook este reţeaua lor prefarată de socializare, în timp ce 15% au ales Snapchat şi 26% Instagram.

Dell. Doar 8% procente au spus în survey că Dell este „un brand popular”, prin comparaţie cu Apple, despre care 61% dintre tineri l-au considerat „cool”.

Puma. În privinţa încălţămintei, Puma s-a aflat în top 5 în ceea ce priveşte preferinţele tinerilor. Puma a pierdut teren în 2018 în favoarea brandurilor precum Vans sau Adidas.

UGG. „UGG-urile”, cizmele care au fost preferatele generaţiei Milenialilor, dar şi subiectul dezbaterilor pe tema aspectului acestora, nu ma sunt în vizorul tinerilor atunci când vine vorba de încălţăminte.

Gap. Pentru tinerii mileniali, Gap a fost un brand favorit în anii ’90 şi 2000, însă lucrurile s-au schimbat, generaţia Z preferând în locul Gap branduri precum American Eagle şi Forever 21.

Red Bull. Red Bull a pierdut teren în faţa băuturii Gatorade în rândurile tinerilor: 20% au spus că ar cumpăra Red Bull, în timp ce 69% au spus că ar cumpăra Gatorade.

 
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - ieri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9471
Diferență: 0,0142
Ieri: 4.9464
Azi: 4.6905
Diferență: -0,3463
Ieri: 4.7068
Azi: 5.7699
Diferență: 0,4055
Ieri: 5.7466
Azi: 4.8974
Diferență: 0,5585
Ieri: 4.8702