Business Internaţional

Gigantul chinez Alibaba înregistrează vânzări de peste 30 mld. dolari de Singles’ Day

Gigantul chinez Alibaba înregistrează vânzări de...

Autor: Teona Tomoiaga, Mediafax

11.11.2019, 17:42 235

Alibaba, gigantul chinez de comerţ electronic, a înregistrat vânzări record de Singles’ Day, cel mai mare eveniment de cumpărături, care durează 24 de ore, transmite CNBC.

Valoarea brută a mărfurilor, cifra care arată vânzările pe platformele comerciale ale Alibaba, a ajuns la valoarea de 213,5 miliarde de yuani (aproape 30,5 miliarde de dolari), luni după-amiază, continuând să crească în restul zilei.

A fost cea de-a XI-a ediţie a evenimentului anual Singles’ Day, numit şi festivalul de cumpărături Double 11, deoarece are loc în 11 noiembrie.

În timpul perioadei de 24 ore, care a început la miezul nopţii în Singapore şi Hong Kong, Alibaba a oferit reduceri uriaşe site-urile salede comerţ electronic, cum ar fi Tmall.

Anul trecut, vânzările Alibaba din cadrul Singles’ Day au depăşit toate cheltuielile consumatorilor din timpul evenimentelor ca Black Friday sau Cyber Monday.

Pentru a ajuta la creşterea vânzărilor, Alibaba, cu sediul în Hangzhou, a extins numărul de articole reduse la evenimentul din acest an şi a pus un accent puternic pe transmisia live prin intermediul platformelor sale. Livestreaming-ul a devenit o mare parte a experienţei de cumpărături pe site-urile de comerţ electronic din China.

Miercuri, Kim Kardashian a făcut un streaming live anunţând că brand-ul ei de parfumuri KKW va fi disponibil la vânzare pe Tmall.

Noul record înregistrat de Alibaba vine într-un moment în care China se confruntă cu o slăbire a economiei.

Unele dintre cele mai vândute produse la începutul zilei includ versiunea 5G a smartphone-ului Mate 30 Pro al Huawei, precum şi iPhone 11 Pro şi Pro Max.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO