Business Internaţional

Google: Am dat-o-n bară, dar nu putem curăţa marketingul digital singuri

Google: Am dat-o-n bară, dar nu putem curăţa...

Autor: Alex Ciutacu

07.10.2017, 16:15 431

Gigantul Google a trecut printr-un an dificil din punct de vedere al reclamelor pe care le-a plasat pentru clienţi în spaţiul digital, unele dintre acestea fiind afişate în cadrul unui conţinut bazat ură sau violenţă, iar altele înregistrând vizualizări false, efectuate de diferiţi roboţi, această greşeală conducând la returnarea banilor pentru unii clienţi, potrivit Business Insider.

Directorul de marketing de la Google pentru Statele Unite, Allan Thygesen a recunoscut greşelile făcute şi a transmis că lucrează la corectarea acestor greşeli, dar în acelaşi timp spune că nu pot corecta singuri aceste erori.

„Sunt puţine companii pentru care reclamele din mediul digital reprezintă o miză atât de mare cum reprezintă pentru Google, şi sunt complet de acord că nu am fost perfecţi. Nu e o problemă pe care Google o poate rezolva în mod independent, dar cu siguranţă putem prelua conducerea în identificarea unor principii care ne-ar putea ajuta să avansăm”, a spus Allan Thygesen într-o discuţie cu Keith Weed, directorul de marketing de la Unilever.

Compania a lucrat la îmbunătăţirea noţiunii de „ad viewability” care se referă la capacitatea clienţilor de a-şi urmări reclamele şi unde sunt plasate.

Brandurile şi departamentele lor de marketing au început să ceară de la Google o transparenţă mai mare în ecosistemul reclamelor din mediul digital.

 Thygesen a anunţat de asemenea că lucrează la un instrument pe care să îl dea clienţilor prin care aceştia să-şi poate identifica toate reclamele pe care le cumpără în cadrul platformei.

„Sunt trei principii la care toţi trebuie să aspirăm ca industrie şi care se pretează egal şi pe consumatori, oameni de marketing şi pe publisheri. Toţi vrem ca reclamele să fie valoroase, asta include şi capacitatea unei reclame de a ajunge la oameni, şi toţi vrem ca ele să dea valoare business-ului nostru”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO