Business Internaţional

Manchester United este cel mai valoros brand de fotbal din lume

AFP/Mediafax Foto

AFP/Mediafax Foto

Autor: CătăIina Apostoiu

09.06.2015, 00:00 726

Sponsorii au făcut din clubul britanic Manchester United cel mai valoros club de fotbal al lumii, deşi acesta nu a reuşit să intre pe podiumul primei ligi engleze în ultimele două sezoane, scrie BBC. Deşi nu a câştigat niciun trofeu în ultimul sezon, valoarea clubului este estimată la 1,1 miliarde de dolari.

Un raport recent indică scăderea bazei de fani a clubului, însă acest lucru pare să nu fi stat în calea semnării de contracte importante de sponsorizare. Printre acestea se numără contractul cu Chevrolet, precum şi sponsorizarea record semnată cu Adidas în 2014, care-i va aduce clubului 750 milioane de lire sterline în 10 ani.

Clubul german Bayern a căzut pe poziţia secundă, acesta fiind urmat de Real Madrid pe locul trei. Niciun club italian nu s-a numărat printre primele zece. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO