Business Internaţional

Nemţii de la Adidas încearcă să doboare Nike în Statele Unite: Vânzările companiei au crescut cu 21% în primul trimestru, însă cel mai popular brand de sport din SUA încă vinde de trei ori mai mult

Nemţii de la Adidas încearcă să doboare Nike în...

Autor: Alex Ciutacu

04.05.2018, 17:08 423

Vânzările producătorului Adidas au înregistrat încă o creştere de două cifre în America de Nord şi se apropie de rivalii de la Nike şi de la Under Armour la ei acasă.

Adidas a transmis că vânzările din primul trimestru au crescut în regiune cu 21% faţă de anul trecut, alimentate de o nouă strategie de marketing şi de parteneriatele încheiate cu diverse celebrităţi precum Kanye West say Pharrell Williams.

Între timp, vânzările Nike şi Under Armour încep să scadă.

Schimbările de trend au ajutat Adidas să înregistreze cu o creştere cu 20% pe ultimele nouă luni.

Kasper Rorsted, CEO-ul Adidas a transmis că performanţa s-a aliniat aşteptărilor. Acesta spune că brandul va continua să se extindă în America de Nord, China şi în segmentul comerţului online.

Vânzările la nivel global au crescut cu 10%, iar profitul a crescut cu 17% în 2017.

În timp ce analiştii au fost impresionaţi de marja de profit, rezultatele nu au fost impresionante pentru investitori, iar acţiunile Adidas au scăzut cu 1% după raportul trimestrial.

Adidas este încă mult mai mic la nivel de brand decât Nike în faţa americanilor.

Nike a raportat vânzări de 15,2 miliarde de dolari în America de Nord în 2017, în comparaţie cu vânzările de  5,1 miliarde de dolari raportate de Adidas.

Cu toate acestea, Adidas prinde avânt în contintentul american, încât vânzările Nike au scăzut cu 6% în primul trimestru, iar cele ale Under Armour cu 1%.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO