Business Internaţional

Nici puiul nu mai e ce-a fost. Chiar şi cele mai mari lanţuri de fast-food se adaptează noilor trenduri: KFC se dă bătut şi lansează meniuri cu „pui” vegetarian. Când vor fi disponibile

Nici puiul nu mai e ce-a fost. Chiar şi cele mai mari...

Autor: Alex Ciutacu

08.06.2018, 17:05 1363

Când vine vorba de lanţuri de fast-food ofertante şi pentru vegetarieni, KFC ar fi una dintre ultimele variante, pentru că toate produsele lor sunt bazate pe carne de pui.

Cu toate acestea, trendurile se schimbă, iar gigantul KFC a hotărât să intre în teritoriul puiului „fals” şi să vândă un echivalent cu zero componenţă animală.

Ştirea a fost anunţată prin Food Beast, care scrie că o parte din aceste restaurante de tip fast-food încearcă să câştige imagine în faţa consumatorilor de produse „mai sănătoase”.

KFC a promis în Marea Britanie că îşi va reduce caloriile din produse cu cel puţin 20% în următorii şapte ani.

Acceaşi logică a aplicat-o şi McDonald s care s-a oprit din a pune cheeseburgeri în Happy Meal-urile pentru copii în Statele Unite.

Primu loc care va beneficia de noile produse KFC va fi Marea Britanie, unde s-au deschis în ultimul an mai multe locaţii KFC de stradă în încercarea de a acapara piaţa.

Opţiunea vegetariană va include în continuare cele 11 condimente cu care se promovează KFC, însă reţeta este încă în stadiul incipient de dezvoltare, ceea ce înseamnă că totul este secret.

Nu este încă clar dacă noul produs va fi vegan sau vegetarian. KFC anunţă că aceste produse vor fi disponibile începând cu anul viitor.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO