Business Internaţional

Prima companie fondată în România care a ajuns să îşi facă reclamă pe prima pagină din Wall Street Journal, cel mai prestigios ziar de business din lume. De obicei, colţul din dreapta jos era "rezervat" pentru gigantul Oracle

Prima companie fondată în România care a ajuns să...

Autor: Business Magazin

08.07.2022, 22:44 1421

UiPath a devenit prima companie fondată în România care a ajuns să îşi facă reclamă pe prima pagină din Wall Street Journal, cel mai prestigios ziar de business din lume. De obicei, colţul din dreapta jos era "rezervat" pentru gigantul Oracle. 

Conform estimărilor ZF, reclama costă, în baza rate-cardului furnizat de site-ul WSJ, între 80-100.000 de dolari pe zi. Tariful pentru o pagină de interior full de reclamă este de 350.000 de dolari pentru o singură apariţie. 

UiPath şi-a actualizat estimările lansate pe 1 iunie cu ocazia publicării rezultatelor la T1/2023. Societatea se aşteaptă la venituri de 229-231 milioane de dolari, ARR de circa 1,04 miliarde de dolari pe 31 iulie 2022 şi o pierdere operaţională non-GAAP de 55-60 de milioane de dolari pentru anul fiscal 2023. Veniturile exerciţiului financiar sunt cuprinse între 1,085 şi 1,09 miliarde de dolari.

Acţiunile UiPath au închis şedinţa de tranzacţionare de vineri la 18,71 dolari. 

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO