Business Internaţional

Printre Netflix, Amazon Prime, CNN Go, Showtime sau Hulu, americanii sunt copleşiţi de numărul de servicii de streaming în continuă creştere

Printre Netflix, Amazon Prime, CNN Go, Showtime sau Hulu,...

Autor: Alex Ciutacu

13.01.2018, 23:01 2169

Până când Disney îşi va lansa serviciile de streaming dedicate familiilor şi fanilor sportului în 2018, respectiv 2019, audienţele din Statele Unite ar putea fi deja prea copleşite, potrivit Quartz.

Americanii au deja acces la mai multe servicii de streaming decât pot folosi. Clientul obişnuit din Statele Unite are acces la aproximativ patru servicii video – inclusiv servicii de pay-per-view şi platforme de streaming – dar utilizează doar două în mod regulat, potrivit unui studiu efectuat de compania de consultanţă PwC. Studiul a fost efectuat pe un număr de 2.000 de adulţi din SUA.

Majoritatea clienţilor, de exemplu, utilizează doar Netflix, pe lângă serviciul lor standard de televiziune prin cablu sau prin satelit.

Din studiu reiese că acei clienţi care adoptă pachetul clasic de programe de televiziune, cel care vine în mod regulat de la furnizorii de televiziune prin cablu, sunt abonaţi la cele mai multe servicii de streaming, dar nu folosesc, în medie, mai mult de trei.

Aproape 81% din participanţii la studiul realizat în New York de compania PwC au spus că împart de obicei parolele, de la conturile pentru platformele de streaming, cu familia şi cu prietenii.

Într-o eră în care studiile dovedesc că rata de atenţie a oamenilor este din ce în ce mai scăzută, consumatorii sunt copleşiţi de o supraofertă de piaţă.

Peste 74% din participanţii la studiu au declarat că, deşi au acces la foarte mult conţinut, găsesc cu greu un program care să fie pe placul lor.

Volumul conţinutului valabil va deveni din ce în ce mai mare, încât mulţi jucători mari precum Disney şi CBS se mută în mediul online.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO