Business Internaţional

Renault vrea să reînvie unul dintre vechile branduri europene: Gigantul francez vrea să replice succesul Dacia şi să readucă la viaţă Lada

Renault vrea să reînvie unul dintre vechile branduri...
29.09.2018, 14:44 663
În ultimul deceniu, Renault a investit 2 mld. $ în AvtoVAZ, fosta companie de stat a Rusiei care produce marca Lada, însă din cauza deprecierii puternice a rublei, a sancţiunilor economice impuse Rusiei şi prezenţei în creştere a altor constructori auto pe piaţa acestei ţări producătorul auto francez nu a obţinut rezultate prea bune, scrie Bloomberg. Lada, care în era comunistă deţinea aproape 20% din piaţa rusească, şi-a văzut cota de piaţă scăzând la 16% în 2014. În aprilie, Renault şi-a crescut participaţia în cadrul AvtoVAZ la 51%, iar acum producătorul francez este hotărât să redreseze Lada. Optimismul Renault se bazează pe succesul înregistrat în redresarea Dacia, marca românească pe care a achiziţionat-o cu 20 de ani în urmă. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO