Business Internaţional

Restaurant Brands International, compania mamă a Burger King, raportează venituri de 1,69 miliarde de dolari, peste aşteptările analiştilor. Compania a decis însă schimbarea CEO-ului pentru implementarea unui plan de extindere

Restaurant Brands International, compania mamă a Burger...

Autor: Valeriu Dănilă

15.02.2023, 12:46 157

Restaurant Brands International a publicat marţi rezultatele pentru al patrulea trimestru şi a decis schimbarea din funcţie a CEO-ului José Cil cu Joshua Kobza, actual COO, de la 1 martie, scrie CNBC.

Schimbarea managementului vine în timp ce compania lucrează pentru a revigora şi extinde unele dintre restaurantele sale cheie. Restaurant Brands International deţine lanţurile Burger King, Tim Hortons, Popeyes şi cel mai recent Firehouse Subs.

Compania a raportat o uşoară diminuare în ceea ce priveşte câştigurile, dar a depăşit veniturile în comparaţie cu aşteptările analiştilor.

Pentru cele trei luni încheiate la 31 decembrie, compania a raportat un venit net de 336 de milioane de dolari, în creştere faţă de 262 de milioane de dolari, cu un an mai devreme.

Veniturile trimestriale de 1,69 miliarde USD au marcat o creştere de la an la an de aproximativ 9%.

Lanţul său emblematic de burgeri, Burger King, a înregistrat o creştere a vânzărilor la aceleaşi magazine de 8,4% în timpul perioadei. Numai în SUA, vânzările au crescut cu 5%. Vânzările interne ale lanţului Burger King au scăzut, mai ales că unii francizaţi se luptă pentru profitabilitate. La începutul anului, un operator de franciză Burger King cu locaţii în patru state a depus faliment.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels