Business Internaţional

Retailerul polonez CCC îşi reduce planurile de expansiune în Germania

Retailerul polonez CCC îşi reduce planurile de...

Autor: CătăIina Apostoiu

29.09.2015, 00:00 254

Retailerul polonez de încălţăminte CCC continuă să se confrunte cu rezultate în scădere pe piaţa din Germania, vânzările realizate până acum în acest an pe această piaţă fiind mai mici comparativ cu perioada similară a anului trecut pe fondul gradului redus de recunoaştere a brandului, a anunţat vicepreşedintele companiei Piotr Nowjalis, citat de The Warsaw Voice.

Compania îşi menţine planurile de dezvoltare pentru Germania şi Austria, deşi va deschide cu 11 mai puţine magazine decât intenţionase iniţial pe piaţa germană în acest an pentru a menţine echilibrul dintre investiţii şi profitabilitatea grupului. Şansele ca CCC să ajungă la breakeven în Germania în 2016, conform planului, sunt reduse, compania aşteptându-se să atingă această ţintă în 2017.

În România, brandul CCC a fost adus în sistem de franciză de grupul arab Peeraj Brand International, care a intrat în retailul de modă din România acum circa nouă ani. Motorul expansiunii grupului este CCC, brand intrat pe piaţa locală în vara lui 2012 şi care a ajuns la 31 de unităţi în prezent. Grupul estima vânzări de până la 30 mil. euro în 2014, iar potrivit calculelor ZF brandul CCC contribuie cu mai bine de jumătate la total. 

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO