Meta va introduce reclame pe WhatsApp, gigantul Big Tech încercând să monetizeze cea mai populară aplicaţie de mesagerie din lume, scrie FT.
WhatsApp a anunţat luni că va lansa acest program la nivel global în următoarele luni.
Reclamele vor apărea în secţiunea Status, rămânând astfel separate de zona principală de conversaţii. „Avem această cerere de mult timp din partea companiilor”, a spus Nikila Srinivasan, vicepreşedinte pentru WhatsApp business.
Înainte ca WhatsApp să fie achiziţionat de Facebook pentru 19 miliarde de dolari în 2014, cofondatorul său Brian Acton transformase în mottoul companiei deviza „Fără reclame!”.
Grupul a declarat că decizia de a se îndepărta de această poziţie de lungă durată s-a datorat faptului că acum „există un spaţiu” pentru publicitate care nu interferează cu conversaţiile personale.
Introducerea reclamelor pe WhatsApp, aplicaţie cu peste 3 miliarde de utilizatori activi la nivel mondial. va ajuta Meta să-şi crească şi mai mult veniturile, permiţând gigantului tehnologic american să monetizeze una dintre puţinele sale platforme încă lipsite de publicitate.