Business Internaţional

Simona Halep va rezilia contractul cu actualul sponsor tehnic

Simona Halep va rezilia contractul cu actualul sponsor...

Autor: Claudiu Giurgea, Mediafax

18.12.2017, 11:32 1517

Halep nu s-a mai înţeles cu Adidas, după ce românca a cerut mai mulţi bani de la brandul german cu care colaborează din 2014, iar Nike este compania de echipament sportiv ce ar putea satisface noile pretenţii financiare ale Simonei! Dacă vorbim de circuitul WTA, Nike a pierdut teren faţă de Adidas, iar gigantul american poate profita la maximum de acest moment. Şi există mai multe indicii care arată că este probabil ca Simona Halep să semneze cu firma ce îi mai sponsorizează pe Roger Federer, Rafael Nadal, Maria Şarapova sau Serena Williams.

Nike, o companie care în trecut a îmbrăcat numeroase jucătoare de top, nu se mai poate lăuda cu sportive în fruntea clasamentului, dar s-a ivit o ocazie perfectă pentru ca sponsorul american să revină în forţă! Halep se desparte de Adidas, conform Tennis.life, aşa că numărul 1 mondial poate deveni imaginea Nike. Evident că renumita firmă de echipament sportiv le are sub contract pe Maria Şarapova şi Serena Williams, dar e foarte puţin probabil ca rusoaica şi americanca să mai obţină performanţele din trecut, ambele aflându-se la apusul carierei. Mai mult, în Top 5 WTA nu există nicio jucătoare Nike, singurele din Top 10 WTA fiind Elina Svitolina (6 WTA) şi Caroline Garcia (8 WTA).

Afacerea ar putea fi înlesnită de o persoană extrem de importantă din anturajul Simonei Halep! Andrei Pavel, idolul din copilărie şi antrenorul român din echipa Simonei, are în continuare o relaţie apropiată cu Nike. Pavel a reprezentat colosul american aproape toată cariera, dar continuă să îmbrace articole Nike chiar şi atunci când asistă din lojă la meciurile lui Halep. Practic, el a făcut ca segmentul de tenis al pieţei din România să fie interesant pentru Nike. Bineînţeles că managerul Virginia Ruzici intermediază contractele Simonei Halep, însă Andrei Pavel poate avea şi el un cuvânt de spus.

Dacă bugetul nu le-a permis celor de la Adidas să prelungeacă parteneriatul cu Halep, banii nu ar fi o problemă pentru Nike! Americanii investesc enorm în publicitatea din sportul alb, numai Mariei Şarapova oferindu-i 8,75 milioane de dolari pe an. Atragerea Simonei în familia Nike ar fi mai puţin costisitoare, ţinând cont că sportiva în vârstă de 26 de ani a cerut să fie remunerată cu 2 milione de dolari pe sezon, dublu faţă de cât a primit de la sponsorul tehnic până acum. Pe plan sportiv, Halep a demonstrat că este mult mai în formă decât Şarapova, învingând-o pe rusoaică în ultimul meci direct, scor 6-2, 6-2 în optimi la Beijing 2017.

Ce sponsor tehnic au jucătoarele din Top 10 WTA:

1. Simona Halep -Adidas
2. Garbine Muguruza - Adidas
3. Caroline Wozniacki - Adidas
4. Karolina Pliskova - Fila
5. Venus WIlliams - Eleven
6. Elina Svitolina - Nike
7. Jelena Ostapenko - Adidas
8. Caroline Garcia - Nike
9. Johanna Konta - Asics
10. Coco Vandeweghe - Asics

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO