Business Internaţional

Tinerii cresc popularitatea băuturilor non-alcoolice: Vânzările de bere s-au prăbuşit cu peste o treime în Marea Britanie

Tinerii cresc popularitatea băuturilor non-alcoolice:...

Autor: Eduard Ivanovici

07.07.2019, 13:43 399

Volumul de bere vândut în Marea Britanie a scăzut cu peste o treime în ultimii 12 ani, timp în care tinerii au crescut popularitatea băuturilor fără alcool, dezvăluie un nou studiu, potrivit The Telegraph.

Din ianuarie 2017, vânzările de bere din Marea Britanie au scăzut de la 3,5 miliarde de litri la 2 miliarde de litri în luna martie 2019, cu peste o treime, potrivit ”British Beer and Pub Association”.

Studiul arată o creştere de peste 30%, din 2016 până în prezent, a băuturilor care conţin foarte puţin alcool sau deloc, cu mai mult de 40 de branduri noi lansate în ultimii doi ani.

Popularitatea băuturilor fără alcool a crescut în rândul tinerilor britanici cu vârste cuprinse între 18 şi 24 de ani, cu aproape 1 din 10 tineri care se angajează într-un stil de viaţă fără alcool.

Numărul tot mai mare de produse de calitate îi face pe cumpărători să bea mai puţin, dar mai calitativ. În 2017, britanicii cheltuiau cu aproape 200 de milioane de euro mai mult, în timp ce consumau cu 38 de milioane de litri de bere mai puţin faţă de anul precedent.

Ultimele statistici din 2018 arată ca diferenţa devine din ce în ce mai mare: 300 de milioane de euro cheltuiţi în timp ce s-au băut cu 23 de milioane de litri mai puţin.

Mai mult, se preconizează totuşi o viitoare creştere în ceea ce priveşte berea artizanală.

Anul 2018 a fost unul extrem de favorabil industriei berii: vremea bună şi Campionatul Mondial de Fotbal servind ca factori principali vânzării produselor alcoolice.

 
 
 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO