Business Internaţional

Trendul Clubhouse începe să dispară: Aplicaţia a fost descărcată de 900.000 de ori în aprilie, cu 66% sub nivelul din luna precedentă. Platforma a numărat 9,6 milioane de instalări în februarie

Numărul de utilizatori Clubhouse s-a triplat în România în ultimele două luni

Numărul de utilizatori Clubhouse s-a triplat în România în ultimele două luni

Autor: Eduard Ivanovici

04.05.2021, 14:30 390

Platforma audio Clubhouse a raportat la nivel global doar 922.000 de descărcări în aprilie, minus 66% faţă de luna martie (2,7 milioane de instalări). În februarie, aplicaţia a fost descărcată de 9,6 milioane de oameni, scrie Business Insider.

Declinul suferit de numărul de descărcări semnalează o dispariţie a avântului înregistrat la începutul anului. Aplicaţia de social media a numărat 2,4 milioane de descărcări în ianuarie.

Totuşi, numărul de utilizatori s-a triplat în România în ultimele două luni, ajungând la peste 255.498 de instalări.

Conform datelor furnizate de platforma de analiză Sensor Tower, utilizatorii actuali tind să rămână fideli aplicaţiei audio, în ciuda scăderilor din ultimele două luni.

Clubhouse a devenit extrem de populară în cultura Silicon Valley, fiind promovată de miliardari precum CEO-ul Tesla Elon Musk şi CEO-ul Facebook Mark Zuckerberg.

Platforma pe bază de invitaţie este folosită de utilizatori care vor să asculte conversaţii şi interviuri pe un număr mare de subiecte – este ca şi cum ai asculta un podcast, însă experienţa este live şi prezintă un strat suplimentar de exclusivitate.

CEO-ul Paul Davidson a declarat că plănuieşte ca aplicaţia să renunţe la procesele de bază de invitaţie, urmând să fie disponibilă şi pe Android, după ce a fost accesată până acum doar de utilizatorii de iPhone-uri.

În aprilie, compania a anunţat un parteneriat cu serviciul de plăţi Stripe pentru a le permite utilizatorilor să trimită bani creatorilor de conţinut din interiorul Clubhouse. Platforma a fost evaluată recent la 4 miliarde de dolari, în timp ce marile reţele de socializare – precum Twitter şi Facebook –  au început să creeze servicii similare cu cele oferite de Clubhouse.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO