Un manager de bancă demis după ce a ajutat un client cu probleme de vedere să îşi deschidă mailul este vânat acum de recrutori pentru serviciile excelente oferite clienţilor, scrie BBC.
Nadia Begum şi-a pierdut locul de muncă la o subsidiară a Lloyds din Oxford după ce l-a ajutat pe Clifford Weedon, în vârstă de 86 de ani, la realizarea unor operaţiuni cu care nu se descurca din cauza vederii slăbite.
Weedon a declarat că este încântat de faptul că ea a-nceput să lucreze din nou. Anterior, el a spus că faptul că i s-a reproşat acesteia că ar fi profitat de situaţia sa a fost ridicol şi a fost revoltat de decizia băncii de a o concedia. „Este un înger, nu am mai întâlnit o persoană ca ea.”
Begum a spus: „Credeam că s-a terminat cariera mea - nu ştiam cum aş putea să obţin un alt loc de muncă. Eram pe punctul de a mă căsători, nu am mai mâncat pentru o perioadă de timp, eram stresată.”
A adăugat că „Luminiţa de la capătul tunelului” a venit în forma mai multor oferte de job, inclusiv de la un director al furnizorului de energie Octopus Energy, pe care l-a acceptat. Begum a mai spus că a fost pusă pe un piedestal la noul loc de muncă pentru acelaşi motiv pentru care a pierdut jobul de la bancă: serviciile excelente oferite clienţilor.
Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro