Business Internaţional

Unul dintre cele mai mari lanţuri de retail din Polonia va fi amendat cu până la 10% din venituri pentru promoţii înşelătoare în vremuri de inflaţie

Unul dintre cele mai mari lanţuri de retail din Polonia...

Autor: Bogdan Cojocaru

18.08.2022, 00:00 91

Biroul concurenţei şi protecţiei consumatorului din Polonia (UOKiK) a adus trei acuzaţii contra lanţului de magazine de retail Biedronka în legătură cu o campanie promoţională denumită „Scutul antiinflaţie Biedronka“, scrie The Warsaw Voice. Numele retailerului de discount înseamnă în poloneză buburuză.

Magazinele sunt deţinute de o companie portugheză. UOKiK a explicat că a reacţionat la o campanie publicitară cu reguli neclare de tipul dacă găseşti un produs mai ieftin în altă parte primeşti diferenţa înapoi. Pentru a beneficia de returnarea diferenţei de bani, clientul trebuia, printre altele, să cumpere produsul respectiv şi de la Biedronka şi de la concurenţă. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO