Business Internaţional

Vânzări cu 50% mai mari pentru grupul Lego în primul semestru din acest an. Ce noutăţi anunţă compania la nivel internaţional

Vânzări cu 50% mai mari pentru grupul Lego în primul...

Autor: Andra Stroe

03.10.2021, 23:35 84

Grupul Lego a anunţat astăzi rezultatele financiare şi operaţionale pentru primele 6 luni ale anului, până la 30 iunie 2021. Acestea au înregistrat o creştere de 46% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, atingând valoarea de 23 miliarde DKK (3 miliarde de euro). Cifrele de vânzări au crescut cu 36%, un ritm superior mediei industriei jucăriilor, reprezentând astfel o creştere a cotei de piaţă atât la nivel global cât şi în cele mai importante pieţe în care activează compania. Profitul operational a fost de 8 miliarde DKK (1 miliard de euro), o creştere de 104% în comparaţie cu prima jumătate a anului 2020, în ciuda unui program de investiţii strategice menite să susţină creşterea pe termen lung. 

„Suntem foarte încântaţi de progresul realizat în toate domeniile de activitate în prima jumătate a anului. Performanţa noastră a fost accelerată de cererea crescută pentru portofoliul nostru, care a atras noi constructori către brandul Lego. Creşterea anuală a fost influenţată şi de mai puţine restricţii aduse de pandemia de COVID-19 faţă de anul precedent, ceea ce a permis operarea fabricilor noastre şi, totodată, redeschiderea magazinelor de retail. De asemenea, am putut observa beneficiile investiţiilor multianuale în e-commerce, inovarea de produs şi reţeaua globală a lanţului de aprovizionare. Această performanţă ne va permite să accelerăm investiţiile strategice ale Grupului LEGO în sustenabilitate şi digitalizare”, a declarat Niels B. Christiansen, CEO Grupul Lego.

Potrivit companiei, grupurile din toate pieţele au înregistrat rate anuale de creşteri ale vânzărilor de două cifre, iar profitul operaţional a crescut de peste două ori, deşi au fost efectuate investiţii majore în iniţiative pe termen lung, precum un nou format de magazine retail, e-commerce, o transformare digitală la nivel de companie, respectiv eforturi de a face produsele şi operaţiunile şi mai sustenabile. De asemenea, profitul operaţional a fost amortizat şi de creşterea costurilor materiilor prime şi a transporturilor.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO