Firma daneză de jucării Lego a declarat că plănuieşte să deschidă 120 de locaţii noi în ciuda crizei generate de coronavirus, notează BBC.
„Am avut cozi întregi în momentul în care ne-am redeschis magazinele după perioada de carantină”, spune compania, adăugând că a înregistrat venituri de peste 2 miliarde de euro în primele şase luni ale anului, în creştere cu 7%, iar profiturile operaţionale s-au majorat cu 11% şi au ajuns la 622 milioane de dolari.
Compania are în prezent 612 magazine la nivel global, reuşind să deschidă 46 de locaţii în prima jumătate a anului. De asemenea, comerţul online a rămas o parte extrem de importantă de vreme ce numărul de vizite s-a dublat în această perioadă.
Însă nu numai Lego a raportat creşteri spectaculoase. Producătorul japonez de jocuri înregistrat în T2 o creştere de 428% a profiturilor operaţionale, iar acţiunile au s-au majorat cu 35% anul acesta.
În plus, producătorul de echipamente de gaming Razer – primul la nivel mondial – a raportat venituri record de 447,5 milioane de dolari în timpul coronacrizei, o creştere de 25,3% faţă de anul trecut.