Business Internaţional

Zuckerberg a învins din nou: Advertiserii se reîntorc cu publicitate pe platforma Facebook

Zuckerberg a învins din nou: Advertiserii se reîntorc...

Autor: Eduard Ivanovici

16.09.2020, 14:48 359

Unele dintre cele mai mari companii din lume, care şi-au încheiat parteneriatele cu Facebook din cauza problematicii discursurilor care incită la ură, s-ar reîntors pe platforma de socializare, a declarat vicepreşedintele Nicola Mendelsohn, conform Bloomberg.

Executivul din cadrul Facebook a declarat că reţeaua de socializare a reuşit să ridice „aproape 95%” din conţinutul incitator la ură pe care l-au identificat roboţii A.I şi angajaţii. „Companiile s-au reîntors pentru că au văzut eforturile pe care le-am făcut”, spune Mendelsohn.

Lista brandurilor care au încheiat parteneriatele sau au boicotat compania lui Mark Zuckerberg include nume precum Coca-Cola, Hershey, Adidas, Ford, General Motors, Lego şi PlayStation.

Luna trecută, Facebook anunţa că va plăti taxe restante de circa 106 milioane de euro în Franţa pentru a încheia o dispută privind veniturile câştigate pe teritoriul ţării.

 În prezent, platforma înregistrează o calitalizare de piaţă în valoare de 776 miliarde de dolari.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO