Business sportiv
Business sportiv. Cum au devenit munţii evadarea de weekend a celor prinşi în oraşe cinci zile pe săptămână? Cererea pentru echipamentele de hiking şi trekking a crescut, iar oamenii se aventurează tot mai mult în munţi
Business sportiv. Cum au devenit munţii evadarea de weekend a celor prinşi în oraşe cinci zile pe săptămână? Cererea pentru echipamentele de hiking şi trekking a crescut, iar oamenii se aventurează tot mai mult în munţi vineri, 00:07

Munţii noştri aur poartă - spune vorba cântecului, însă munţii au devenit o destinaţie tot mai atractivă pentru oameni, care nu pleacă în căutare de aur, ci de relaxare şi mişcare în natură.

citește mai mult
Business sportiv. Familia Lavu a dezvoltat încă de la începutul anilor ‘90 un business prin care produce plase pentru terenuri de sport la Cisnădie. Peste 50 de terenuri de sport „poartă“ plasele Impart
Business sportiv. Familia Lavu a dezvoltat încă de la începutul anilor ‘90 un business prin care produce plase pentru terenuri de sport la Cisnădie. Peste 50 de terenuri de sport „poartă“ plasele Impart vineri, 00:06

Nicolae şi Viorica Lavu, doi soţi din Cisnădie, au pornit la începutul anilor ‘90 un mic business de producţie a textilelor în oraşul din judeţul Sibiu. Impart, firma celor doi soţi, realizează şnururi din poliester, poliamidă, bumbac, lână sau iută.

citește mai mult
#superstories. Business sportiv. Pariul ZF pe viitorii campioni. Edward Cîmpeanu, 7 ani, fotbal: Fotbalul te ajută să înveţi să te comporţi, acest sport te ajută să ai caracter, te învaţă să joci după nişte reguli şi să ştii să zâmbeşti mai ales când pierzi
#superstories. Business sportiv. Pariul ZF pe viitorii campioni. Edward Cîmpeanu, 7 ani, fotbal: Fotbalul te ajută să înveţi să te comporţi, acest sport te ajută să ai caracter, te învaţă să joci după nişte reguli şi să ştii să zâmbeşti mai ales când pierzi vineri, 00:05

Edward Cîmpeanu practică fotbalul de un an, timp în care a reuşit să obţină mai multe premii la competiţiile unde a jucat împreună cu echipa din care face parte. Unul dintre obiectivele sale este să ajungă în viitor portar al echipei naţionale de fotbal.

citește mai mult
Business sportiv. Cum a reuşit FRF să creeze un fenomen în jurul echipei naţionale? Iulia Cuciurean, head of marketing al FRF, unul dintre oamenii care au stat în spatele creării strategiei de marketing:  „Dacă un singur departament din FRF nu îşi face treaba foarte bine, s-ar fi simţit undeva şi aţi fi sesizat“
Business sportiv. Cum a reuşit FRF să creeze un fenomen în jurul echipei naţionale? Iulia Cuciurean, head of marketing al FRF, unul dintre oamenii care au stat în spatele creării strategiei de marketing: „Dacă un singur departament din FRF nu îşi face treaba foarte bine, s-ar fi simţit undeva şi aţi fi sesizat“ 12 iul 2024

Fenomenul tricourilor galbene a reuşit să creeze o efervescenţă fără precedent în jurul echipei naţionale de fotbal, însă unul din motoarele acestui fenomen a fost chiar marketingul făcut de echipa Federaţiei Române de Fotbal, dar şi a partenerilor echipei naţionale. Unul dintre oamenii care au stat în spatele întregii strategii de marketing care a contribuit la crearea acestui fenomen este Iulia Cuciurean, head of marketing al Federaţiei Române de Fotbal, cu o experienţă de 18 ani în marketing communications.

citește mai mult
Business sportiv. Grand Chess Tour a strâns piesele la Bucureşti, însă continuă cu etapa din Croaţia. Fabiano Caruana, pentru a doua oară câştigător al etapei organizate în România. Câştigătorul celei de-a doua etape a turneului Grand Chess Tour a obţinut un premiu în valoare de 68.750 de dolari.
Business sportiv. Grand Chess Tour a strâns piesele la Bucureşti, însă continuă cu etapa din Croaţia. Fabiano Caruana, pentru a doua oară câştigător al etapei organizate în România. Câştigătorul celei de-a doua etape a turneului Grand Chess Tour a obţinut un premiu în valoare de 68.750 de dolari. 12 iul 2024

Superbet Chess Classic România, a două etapă a turneului internaţional Grand Chess Tour, s-a încheiat cu victoria lui Fabiano Caruana, locul 2 mondial. Jucătorul de şah american câştigă pentru a doua oară etapa de la Bucureşti a turneului mondial de şah, obţinând trofeul etapei locale şi premiul în valoare de 68.750 de dolari.

citește mai mult
#superstories. Business sportiv. Pariul ZF pe viitorii campioni. Matias Soltuz, 9 ani, fotbal: Fotbalul m-a ajutat să fiu mai curajos şi mai disciplinat
#superstories. Business sportiv. Pariul ZF pe viitorii campioni. Matias Soltuz, 9 ani, fotbal: Fotbalul m-a ajutat să fiu mai curajos şi mai disciplinat 12 iul 2024

La circa 4 ani, Matias Soltuz a fost înscris la un club de fotbal de către tatăl său după ce a observat că îl tot atrăgea acest sport. Este înscris la clubul de fotbal Asterra Bucureşti şi visează să joace la cele mai mari turnee din lume.

citește mai mult
Business sportiv. Revoluţia tricourilor galbene. Cum merge mai departe fenomenul creat în jurul echipei naţionale şi cum se va păstra unitatea construită de suporteri la campionatul european de fotbal? Marketingul din jurul echipei a contribuit la crearea acestui fenomen
Business sportiv. Revoluţia tricourilor galbene. Cum merge mai departe fenomenul creat în jurul echipei naţionale şi cum se va păstra unitatea construită de suporteri la campionatul european de fotbal? Marketingul din jurul echipei a contribuit la crearea acestui fenomen 5 iul 2024

Pentru prima dată în istoria fotbalului românesc, echipa naţională a reuşit să umple stadioanele din Germania, dar şi străzile din jurul arenelor, cât şi din ţară. O mare galbenă a putut fi observată la fiecare meci jucat de naţionala României în Germania. Fenomenul tricoului galben a creat sentimentul de unitate şi de apartanenţă, astfel că diaspora şi suporterii din România s-au unit în acelaşi loc şi au reafirmat faptul că sunt români, iar catalizatorul a fost chiar echipa naţională.

citește mai mult
Business sportiv. Cum câştigă sponsorii echipei naţionale de fotbal de pe urma fenomenului tricourilor galbene? „Asocierile sportive pentru companii sunt o modalitate inspirată să îşi crească vizibilitatea“
Business sportiv. Cum câştigă sponsorii echipei naţionale de fotbal de pe urma fenomenului tricourilor galbene? „Asocierile sportive pentru companii sunt o modalitate inspirată să îşi crească vizibilitatea“ 5 iul 2024

Multe companii s-au urcat pe valul creat de fenomenul tricourilor galbene, unde s-a creat o unitate a fanilor români pentru susţinerea echipei naţionale de fotbal. Niciun alt eveniment sportiv din România nu s-a bucurat de un sprijin al fanilor asemănător cu ceea ce s-a întâmplat la ediţia din acest an a Campionatului European de Fotbal, unde România a ajuns în optimi. Stadioanele pline de tricouri galbene, la fel şi străzile din Germania şi România, însă care a fost impactul resimţit de sponsori în urma unei astfel de vizibilităţi?

citește mai mult
#superstories. Business sportiv. Pariul ZF pe viitorii campioni. Lucas Rusu: Şahul m-a învăţat să fiu creativ, să mă pot concentra pe termen lung, să îmi doresc să mă depăşesc pe mine în fiecare zi
#superstories. Business sportiv. Pariul ZF pe viitorii campioni. Lucas Rusu: Şahul m-a învăţat să fiu creativ, să mă pot concentra pe termen lung, să îmi doresc să mă depăşesc pe mine în fiecare zi 4 iul 2024

citește mai mult
Business sportiv. Când jocul bate cifrele. România, cu un lot naţional care valorează doar 92 mil. euro, cea mai mică valoare de la EURO, a reuşit să se califice în optimi, în timp ce ţări precum Ungaria, Polonia sau Ucraina, cu loturi chiar şi de patru ori mai valoroase, au plecat acasă
Business sportiv. Când jocul bate cifrele. România, cu un lot naţional care valorează doar 92 mil. euro, cea mai mică valoare de la EURO, a reuşit să se califice în optimi, în timp ce ţări precum Ungaria, Polonia sau Ucraina, cu loturi chiar şi de patru ori mai valoroase, au plecat acasă 28 iun 2024

Golul dat de Răzvan Marin Slovaciei din penalty-ul obţinut de către Ianis Hagi a calificat România în optimile Campionatului European de Fotbal, un moment istoric pentru echipa naţională, pentru România şi pentru fanii fotbalului. Ultima dată când România a reuşit să ajungă atât de departe în campionatul european a fost în anul 2000, iar timp de 24 de ani, echipa naţională nu a mai reuşit să treacă de faza grupelor.

citește mai mult
Business sportiv. Cât de mult influenţează infrastructura performanţa sportivă? Participarea la EURO a României ar putea duce la o creştere a investiţiilor în infrastructura sportivă locală. „Performanţa vine de unde este infrastructura dezvoltată“
Business sportiv. Cât de mult influenţează infrastructura performanţa sportivă? Participarea la EURO a României ar putea duce la o creştere a investiţiilor în infrastructura sportivă locală. „Performanţa vine de unde este infrastructura dezvoltată“ 28 iun 2024

Performanţele echipei naţionale de la Campionatul European de Fotbal ar putea duce la o creştere a investiţiilor în infrastructura sportivă locală. Performanţa sportivă locală este direct conectată cu infrastructura sportivă. România, deficitară la capitolul infrastructură sportivă, are printre cele mai puţine performanţe în fotbal, în special, şi în sport, în general, din Europa, iar unul dintre motive ţine de subdezvoltarea infrastructurii sportive locale.

citește mai mult
#superstories. Business sportiv. Pariul ZF pe viitorii campioni. Ianis Ştefan, 9 ani, scrimă: Scrima este un sport care necesită o foarte bună pregătire fizică şi un corp sănătos şi puternic. Acest sport impune foarte multă implicare psihică
#superstories. Business sportiv. Pariul ZF pe viitorii campioni. Ianis Ştefan, 9 ani, scrimă: Scrima este un sport care necesită o foarte bună pregătire fizică şi un corp sănătos şi puternic. Acest sport impune foarte multă implicare psihică 28 iun 2024

citește mai mult
Bucureştiul devine capitala mondială a şahului. Timp de zece zile, Capitala va fi gazda Grand Chess Tour, unul dintre cele mai importante turnee de şah din lume
Bucureştiul devine capitala mondială a şahului. Timp de zece zile, Capitala va fi gazda Grand Chess Tour, unul dintre cele mai importante turnee de şah din lume 25 iun 2024

citește mai mult
Business sportiv. Popularitatea sportului ar putea creşte doar cu o schimbare de paradigmă. Patrick Ciorcilă, Sports Festival: „Sportul este mai mult decât o competiţie, este un spectacol, o formă de divertisment şi o modalitate de a aduce oamenii împreună“
Business sportiv. Popularitatea sportului ar putea creşte doar cu o schimbare de paradigmă. Patrick Ciorcilă, Sports Festival: „Sportul este mai mult decât o competiţie, este un spectacol, o formă de divertisment şi o modalitate de a aduce oamenii împreună“ 21 iun 2024

România se află printre cele mai inactive ţări din perspectiva activităţii fizice pe care o face populaţia, astfel că doar 6% din români fac sport în mod frecvent. Pentru a putea creşte acest procent, România, prin instituţiile competente, ar trebui să lucreze la o strategie prin care să crească popularitatea sportului în rândul oamenilor.

citește mai mult