Business sportiv

Raul Filip, director de achiziţii la Altex România: Părinţii şi mediul în care un copil creşte şi se dezvoltă reprezintă cel mai important aspect în a trezi pasiunea pentru sport şi crearea unei rutine în acest sens. Apoi, factorii cei mai importanţi sunt şcoala şi infrastructura.

Business sportiv. Raul Filip, director de achiziţii la Altex România: Lansăm o gamă de produse inscripţionate cu sigla echipei naţionale de fotbal şi una în care vom include echipamentele şi accesoriile acesteia

10.03.2023, 00:06 Autor: Alexandra Matei

Echipamentul şi accesoriile echipei naţionale sunt deja disponibile pentru cumpărare în magazinele fizice Altex şi Media Galaxy, dar şi pe platformele online ale retailerului Un tricou pentru antrenamente cu inscripţia echipei naţionale costă în prezent 143 de lei pe site-ul Altex România.

Altex, liderul pieţei locale de electro-IT, lansează o nouă gamă de produse în magazinele fizice şi în cele online, care va cuprinde echipamentele şi accesoriile echipei naţionale de fotbal a României, dar şi una în care vor fi incluse produse aflate deja în portofoliu, ce vor fi inscripţionate cu sigla echipei.

În prima fază, spune Raul Filip, director de achiziţii la Altex România, vor fi scoase la vânzare circa 10-15 produse distincte, după care, pe măsură ce vor fi identificate nevoile suporterilor, vor fi dezvoltate şi altele.

„Fotbalul este cel mai popular sport din România, e cel mai apropiat sport de clienţii Altex şi, în general, este un sport plin de emoţie. Printre produsele pe care le punem la vânzare cu sigla echipei naţionale se numără biciclete sau trotinete electrice. În timp, vom dezvolta şi alte tipuri de produse. Vom lansa, în prima fază, 10-15 produse distincte. Pe măsură ce înţelegem mai bine nevoile suporterilor, vom dezvolta mai multe astfel de produse“, a spus pentru ZF Raul Filip, director de achiziţii la Altex România.

Echipamentul şi accesoriile echipei naţionale sunt deja disponibile pentru cumpărare în magazinele fizice Altex şi Media Galaxy, dar şi pe platformele online ale retailerului.

Un tricou pentru antrenamente cu inscripţia echipei naţionale costă în prezent 143 de lei în magazinul online al Altex România.

Decizia de a dezvolta portofoliul de produse şi de a include articole destinate suporterilor echipei naţionale de fotbal a României, precizează directorul de achiziţii al Altex România, a venit în urma unui parteneriat pe care Altex l-a semnat împreună cu Federaţia Română de Fotbal (FRF).

Aşadar, Altex devine partener oficial al echipelor naţionale de fotbal ale României. Însă, reprezentanţii liderului pieţei locale de electro-IT nu au comunicat cifre concrete cu privire la valoarea investiţiilor pe care Altex are în plan să le facă în scopul susţinerii echipelor naţionale de fotbal.

Acest nou angajament, spune Răzvan Burleanu, preşedintele Federaţiei Române de Fotbal, vine într-o perioadă în care FRF a demarat un proces intensiv de digitalizare a fotbalului românesc.

„FRF are un proiect de digitalizare a sportului, iar noi avem atât competenţe pe partea tehnică, cât şi relaţii cu producătorii şi dezvoltatorii de tehnologie. Astfel, putem pune la dispoziţia FRF know-how-ul pe care îl deţinem pentru a găsi soluţii tehnice potrivite nevoilor FRF“, a mai adăugat directorul de achiziţii al Altex România.

El spune că deocamdată Altex se focusează pe acest parteneriat şi nu confirmă, dar nici nu exclude varianta de a gândi alte parteneriate similare cu alte cluburi sportive sau cu echipe de fotbal de juniori.

Raul Filip este de părere că iniţiativa de a face sport trebuie să plece din familie, după care, cei mai importanţi factori pentru dezvoltarea acestui obicei sunt şcoala şi infrastructura.

„Părinţii şi mediul în care un copil creşte şi se dezvoltă reprezintă cel mai important aspect în a trezi pasiunea pentru sport şi crearea unei rutine în acest sens. Apoi, factorii cei mai importanţi sunt şcoala şi infrastructura.“

Altex este lider pe piaţa de electro-IT din România şi este, totodată, una dintre cele mai puternice trei companii antreprenoriale româneşti după cifra de afaceri.

În 2021, ultimul an pentru care sunt date publice disponibile, retailerul a obţinut afaceri de 5,8 mld. lei, cu 16% mai mult decât în 2020, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe.

Grupul controlat de omul de afaceri Dan Ostahie deţine circa 125 de magazine fizice, plus operaţiuni online sub cele două branduri - Altex şi Media Galaxy.

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea Superbet