Business sportiv

Business sportiv. Retailerii intră în terenul susţinerii sportului: Auchan, Kaufland şi Penny au încheiat parteneriate cu federaţiile şi echipele sportive de fotbal şi canotaj

02.06.2023, 00:05 Autor: Miruna Diaconu

♦ Auchan a lansat împreună cu FC Rapid vinul Povestea Alb Vişinie, pe când Penny a prelungit parteneriatul cu Federaţia Română de Fotbal şi Kaufland a devenit sponsorul oficial al Federaţiei Române de Canotaj.              

Trei mari retaileri locali au încheiat parteneriate pentru susţinerea sportului românesc. Astfel, Auchan, Kaufland şi Penny au prelungit sau au încheiat parteneriate cu federaţiile şi echipele sportive locale de fotbal şi canotaj.

Auchan şi FC Rapid au lansat vinul Povestea Alb Vişinie, produs de Domeniile Avereşti şi inspirat din culorile echipei din Giuleşti. Parteneriatul dintre Auchan şi FC Rapid a început în urmă cu cinci ani, când a fost lansat fan shopul FC Rapid, ulterior fiind dezvoltată şi berea Giuleşteana. Vinul este produs de Domeniile Avereşti în viile proprii din Podgoria Huşi, fiind disponibil în două sortimente şi anume sauvignon blanc - alb demisec şi cabernet sauvignon roşu-vişiniu sec.

Fotbalul românesc este susţinut şi de către Penny, care a prelungit parteneriatul cu Federaţia Română de Fotbal (FRF) până în 2028, fiind astfel sponsor al tuturor celor 19 echipe naţionale aflate sub egida FRF.

„Fotbalul ne uneşte şi ne bucurăm să ducem mai departe parteneriatul cu FRF. Fotbalul este despre persverenţă, pasiune şi dedicare, valori pe care încercăm să le dezvoltăm cât mai mult în echipa PENNY. În 2015, ne-am luat angajamentul de a susţine fotbalul românesc. În 2021, am lansat SuporteRO, prima şi singura marcă proprie dedicată suporterilor. Opt ani mai târziu, ne continuăm promisiunea şi devenim sponsorul tuturor celor 19 echipe naţionale ale României. În acelaşi timp, continuăm să fim furnizor de produse proaspete pentru toate acestea“, spune Daniel Gross, CEO, Penny România.

Canotajul este susţinut însă de Kaufland, care a devenit sponsorul oficial al Federaţiei Române de Canotaj, inclusiv a lotului naţional. Parteneriatul dintre Kaufland şi Federaţia Română de Canotaj presupune o sponsorizare de 50.000 euro, bani care vor fi folosiţi pentru achiziţionarea de echipamente, desfăşurarea antrenamentelor, dar şi finanţarea sportivilor la competiţii internaţionale.

„Lotul naţional de canotaj a dat dovadă de perseverenţă, dedicare şi merită tot respectul şi susţinerea noastră. Sperăm povestea de succes de la Campionatul European din Slovenia să fie rescrisă, iar sportul românesc să continue să facă istorie la nivel internaţional. Încurajăm mediul de business să îşi asume un rol activ în susţinerea performanţei şi a sportului“, spune Katharina Scheidereiter, CSR manager, Kaufland România.

Parteneriatul cu Federaţia Română de Canotaj presupune sponsorizarea lotului naţional feminin şi masculin timp de un an, pe parcursul întregului calendar competiţional.

 

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea Superbet