Business sportiv

Business sportiv. Turul României va începe pe 6 septembrie la Satu Mare: cursa de ciclism va avea un traseu de 850 km şi va aduna peste 22 de echipe internaţionale

02.08.2022, 12:00 Autor: Miruna Diaconu

Turul României, cursa de ciclism care va ajunge în mai multe zone din ţară, va avea anul acesta un traseu de 850 km şi va aduna la start 22 de echipe din 13 ţări. Competiţia se va desfăşura în perioada 6-11 septembrie şi va porni din Satu-Mare şi va trece prin Bistriţa, Târgu-Mureş, Făgăraş, Curtea de Argeş şi se va opri la Bucureşti.

„Anul acesta cred că putem spune, fără teama de a greşi, că va fi cea mai mare ediţie organizată vreodată şi pentru acest lucru trebuie să mulţumim partenerului principal, Auchan, şi Ministerului Sportului. Cred că ar trebui, de fapt, să mulţumim fiecărui român, ciclist sau neciclist, care se gândeşte cu bucurie la caravana multicoloră care va traversa România. Dacă vă întrebaţi cum ne puteţi susţine, vă ajut eu cu răspunsul: să transmiteţi puţin din energia voastră către Turul României şi mai ales către sportivii români! Avem nevoie de ea: să fim o singură inimă care bate pentru ciclism“, adaugă Alex Ciocan, preşedintele Federaţiei Române de Ciclism.

Anul trecut, la Turul României au participat 16 echipe, iar anul acesta numărul acestora a crescut la 22, fiind echipe venite din ţări precum Spania, Columbia, China, Irlanda, Polonia, Cehia, Italia, Austria, Germania, Olanda sau Noua Zeelandă.

În competiţie sunt înscrise şi echipele naţionale ale României şi Bulgariei, precum şi toate cele trei echipe continentale din România: MENTORISE ELITE TEAM CFX, GIOTTI VICTORIA SAVINI DUE şi TEAM NOVÁK.

Totodată, Turul României va fi completat anul acesta de curse pentru micii amatori, astfel, copiii cu vârste cuprinse între 3 şi 14 ani vor putea lua parte la competiţii adiacente. Anul trecut, peste 450 de copii au participat la competiţiile organizate în trei oraşe.

„Cu entuziasm ne pregătim să dăm startul unei noi ediţii a Turului Românei, o competiţie emblematică, cu îndelungată tradiţie în sportul românesc, şi un important vector de promovare a frumuseţilor ţării noastre şi a unui stil de viaţă sănătos. Ne bucurăm să vedem că recunoaşterea acestui eveniment creşte de la an la an, dorinţa noastră fiind aceea de a construi, împreună cu partenerii noştri, Federaţia Română de Ciclism şi Ministerul Sportului, precum şi alături de furnizorii noştri, un eveniment de talie internaţională şi o cale de a inspira marii campioni de mâine, precum şi pe fiecare român în parte“, a declarat Tiberiu Dăneţiu, Director Marketing Auchan Retail România.

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea Superbet